Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: متاسفانه برخی افراد در پیچ تند اطاعت از فرمان رهبری ترمز بریدند و به دره سقوط کردند و بی‌راهه رفتند. باید این افراد تغییر مسیر داده و در خط رهبری حرکت کنند.

ناصر ایمانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای ستاد ملی کرونا اظهار کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب را می‌توان به عنوان آزمونی برای کسانی که ادعای پیروی از رهبر دارند تلقی کرد؛ زیرا در مواقعی اطاعت از رهبر جامعه برای برخی از افراد سخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که ادعای پیروی از رهبر انقلاب را دارند باید در مقطعی آزموده شوند.

وی افزود: سیاست مقام معظم رهبری در قبال دولت‌های نظام جمهوری اسلامی مشخص است آنها را تا روز آخر حمایت می‌کنند. با این وجود ایشان در طی ماه‌های گذشته مکرراً بر حمایت و همکاری با دولت فعلی تاکید کرده و برخی از اختیارات و احکام حکومتی خود را به آن واگذار کرده اند.

این فعال سیاسی تاکید کرد: متأسفانه برخی افراد در پیچ تند اطاعت از فرمان رهبری ترمز بریدند و به دره سقوط کردند و بی‌راهه رفتند. باید این افراد تغییر مسیر داده و در خط رهبری حرکت کنند.

ایمانی خاطرنشان کرد: سخنان رهبری در حمایت از دولت و دوری از هتاکی، مربوط به یک جریان و جناح سیاسی خاص نیست؛ زیرا در طی ماه‌های گذشته هر دو جناح سیاسی کشور مواضع نسبتاً تندی را در قبال دولت مطرح کردند.

وی در پایان با اشاره به شاخصه‌های انقلابی‌گری، گفت: مهمترین شاخصه انقلابی‌گری اطاعت کامل از رهبر انقلاب است؛ زیرا مقام معظم رهبری شاخص‌های انقلابی بودن را برای جامعه تبیین می‌کنند و کسانی که اطاعت کامل از ایشان نداشته باشند، شخصیت انقلابی مبتنی بر امام (ره) و انقلاب اسلامی محسوب نمی‌شوند؛ بلکه انقلابی آنارشیست و رادیکال هستند. یک شخصیت انقلابی بر خلاف نظر و عقیده خود، از رهبر جامعه اطاعت می‌کند.

کد خبر 451769

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری رهبری مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی اصول گرا اصلاح طلبان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تند حسین شریعتمداری به مهدی فضائلی: رهبری سخنگو ندارد

حسین شریعتمداری سردبیر روزنامه کیهان با انتقاد از مهدی فضائلی در یادداشتی نوشت:

 

جناب آقای مهدی فضائلی در توئیتی ضمن اشاره به نظر رهبر معظم انقلاب که «کشف حجاب هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است» نوشته بودند «منتها... دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم، کار‌های بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد. بتازگی برخی مسئولان به‌دلیل کار‌های بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند»!

با عرض پوزش- این پرسش از برادر عزیزمان آقای فضائلی در میان است که جناب ایشان از کدام جایگاه می‌فرمایند: «بتازگی برخی مسئولان به‌دلیل کار‌های بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند»؟! چرا که با توجه به عضویت ایشان در دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، این تذکر به حضرت آقا نسبت داده می‌شود و شده است؟!

برادر فضائلی عزیز!

الف- بیت رهبر معظم انقلاب «سخنگو» ندارد و چنانچه تذکری ضرورت داشته باشد، مستقیماً و با ذکر مأخذ از سوی دفتر معظم‌له (آقایان گلپایگانی و حجازی) به اطلاع مخاطبان آن، اعم از مسئولان و یا مردم می‌رسد.

توضیح آن که بیت معظم‌له حتی از به کارگیری واژه «یک مقام آگاه» نیز به شدت پرهیز می‌کند! از این روی، نظری که جنابعالی به حضرت آقا نسبت داده‌اید، خارج از روال یاد شده و از جانب شما، دور از انتظار بوده است.

دیگر خبرها

  • نقش مشکوک ویراستی در ویترین سازی برای مسئولان
  • پنج اخطار برای یک مجلس
  • تصویری از «تیتر یک» سایت رهبری با محوریت حمله ایران به اسرائیل
  • جماعت تندرو به دنبال هزینه کارهای بی‌قاعده بر دوش رهبری‌اند | پایه‌گذار این روش کیست؟
  • ماجرای ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی | نماینده‌ای داشتیم که به «مهسا امینی» فقط فحش نمی‌داد!
  • حمله تند حسین شریعتمداری به مهدی فضائلی: رهبری سخنگو ندارد
  • رهبری سخنگو ندارد؛ شما از چه موضعی توییت کرده‌اید؟
  • دیدگاه مقام معظم رهبری درباره سعدی
  • تسلیت مقام معظم رهبری درپی درگذشت پرویز داودی
  • بذر آینده کشور در مدرسه کاشته می‌شود