Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس گفت: هیات مدیره پرسپولیس نمی تواند این تیم را از گردنه خطرناک نجات دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان و عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس و تماس تلفنی که اخیرا با وزیر ورزش داشته؛ اظهار داشت: شرایط دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از جهت مالی، کادر فنی و موقعیتی که در کشور دارد، نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در مجلس با پیشکسوتان این دو باشگاه در مجلس صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که وزارت ورزش باید توجه ویژه ای نسبت به این موضوع داشته باشد.

وی ادامه داد: آنچه که ما از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس در جلساتی که با آنها داشته ایم متوجه شدیم این بود که اعضای آن هیئت مدیره ای نیستند که بتوانند پرسپولیس را از گردنه های خطرناک نجات دهند. بر همین اساس تماس تلفنی با سلطانی فر داشتم و صحبت ما قدری طولانی شد. با توجه به اینکه پرسپولیس در آستانه بازی های آسیایی است و نباید حاشیه و استرس داشته باشد؛ نهایتا قرار بر این شد که وزارتخانه در اسرع وقت کمیته ای تشکیل دهد تا ظرف سه روز آینده گزینه هایی را برای مدیریت باشگاه داشته باشند.

مالکی همچنین درباره اجرای طرح نظام جامع باشگاه داری و تبدیل شدن آن به قانون توضیح داد: یکی از موضوعاتی که دغدغه نمایندگان مجلس است؛ همین طرح است. البته باشگاه های ما ساختار درستی ندارند. در اغلب کشورهای دنیا باشگاه ها خودشان اداره امور را در دست دارند و خودشان شرایط را طوری رقم می زنند که موقعیت تیمی خوبی داشته باشند. اما در کشور ما اینگونه نیست باید ساختارها تغییر کنند و از همه مهمتر اینکه وضعیت باشگاه ها را مشخص کنیم. باشگاه های استقلال و پرسپولیس از نظر حاکمیتی مشخص نیستند؛ نه دولتی اند و نه خصوصی و در بسیاری از موراد در ریف بودجه تغییراتی به وجود آمده که نتوانند به این باشگاه ها کمک کنند. باید موانع بر سر بودجه ها برداشته شود و بنظر می رسد تا پایان مجلس یازدهم خبرهای خوبی برای ورزش کشور بگوش برسد.

وی که با رادیو ورزش صحبت می کرد، درباره قانون منع کمک مالی به باشگاه های حرفه ای و لطمه هایی که در پی دارد؛ نیز تصریح کرد: با دو تن از نمایندگان پیگیر ردیف های بودجه هستیم تا مشکلات این دو باشگاه حل شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیره پرسپولیس هیئت مدیره باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، تقی پیرموذن با اشاره به اهم فعالیت‌های هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان اردبیل، افزود: این ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی موفق به کسب ۱۵ مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری شدند.
وی گفت: کسب ۲ مدال نقره توسط تیم دیابت استان در مسابقات کشوری گرگان، کسب یک مدال نقره و سه مدال برنز توسط تیم ام اس در مسابقات کشوری رامسر و کسب یک مدال نقره و پنج مدال برنز توسط تیم تالاسمی در مسابقات قهرمانی کشور بوشهر از جمله مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا استان اردبیل است.
سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان اردبیل گفت: اعزام ۲ داور خانم به کلاس داوری دو و میدانی فدراسیون، اعزام یک مربی خانم به کلاس مربیگری دارت در استان‌های قم و آذربایجان غربی، حضور مربی آقا در کلاس مربیگری تنیس روی میز و حضور ورزشکار پیوند اعضای استان اردبیل در تیم ملی فوتبال را از دیگر اقدامات هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان ذکر کرد.
پیرموذن اظهار کرد: بیماران در ۶ گروه ورزشی شامل بیماران دیابتی، هموفیلی، تالاسمی، ام اس، هموفیلی و همودیالیزی و پیوندی‌ها شامل پیوند کلیه، کبد، قلب، پانکراس و مغز استخوان عضو این هیات ورزشی هستند و در ۱۶ رشته ورزشی که با تشخیص پزشک معالج به آنها تجویز می‌شود، تحت نظر پزشک مربوطه فعالیت می‌کنند و برخی از بیماران نیز در چند گروه ورزشی فعال هستند.
وی گفت: ورزشکاران فعال در این هیات ورزشی بر اساس جدول سالانه مشخص شده از سوی فدراسیون در ۶ گروه و در رشته‌های مختلف تمرینات ورزشی را برای کسب آمادگی کامل انجام و به مسابقات استانی و کشوری اعزام می‌شوند.
سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان اردبیل با بیان اینکه ورزش، لازمه سلامتی و نشاط بیماران خاص و پیوند اعضا است، اضافه کرد: حفظ سلامتی و بازیابی توانمندی‌های بیماران خاص و پیوند اعضا با کمک فعالیت‌های ورزشی و ایجاد شور و نشاط و ارتقای سطح امید و زندگی از جمله اهداف فدراسیون و هیات استان است.

دیگر خبرها

  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • با این ورزش‌های ساده عمر طولانی‌تری داشته باشید
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • هیات‌های مذهبی استان بوشهر در انتظار حمایت‌های دولتی
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت همراه با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار هیئت‌های پارلمانی ایران و سوریه
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد