Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از برگزاری دومین نشست هیات انجمن بین المللی فوتبال به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد

دومین نشست هیات انجمن بین المللی فوتبال IFAB به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دومین نشست IFAB (هیات انجمن بین المللی فوتبال) درباره ضربه مغزی (CEG) متشکل از متخصصین کانکاشن، پزشکان تیم، نمایندگان بازیکنان، مربیان، سازمان دهندگان مسابقات و داوری و قوانین کارشناسان بازی به ریاست جاناتان فورد، رییس اجرایی اتحادیه فوتبال ولز و عضو هیات مدیره IFAB برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه که از طریق تماس ویدیو کنفرانس برگزار شد و با توجه به اینکه قوانین محدود به انجام یک مسابقه است، رایزنی های خود را در مورد اینکه چگونه قوانین بازی می تواند در مدیریت حوادث احتمالی یا ضربه مغزی واقعی در طول یک بازی نقش داشته باشد، ادامه داد.

پس از بررسی تحولات رخ داده از اولین جلسه CEG که در تاریخ 30 ژانویه 2020 برگزار شده بود، این گروه بر اصول اصلی پروتکل جایگزینی دائمی اضافی، برای بررسی بیشتر محیط های مسابقات و جداول زمانی مسابقات متمرکز شدند.

CEG مجدداً تأكید كرد كه محافظت از بازیکنان هدف اصلی است و به روشی شفاف و یكنواخت نیاز است كه بتوان در تمام سطوح بازی از آن استفاده کرد. بنابراین، این گروه موافقت کردند که استفاده از قانون "اگر شک دارید ، اورا را بیرون بیاورید" برای بازیکن مشکوک به کانکاشن، بهترین راه حل برای حفاظت از سلامتی بازیکنان فوتبال است.

همچنین اعضای جلسه در پایان توصیه کردند که برای تسهیل ارزیابی این قانون، از تاریخ ژانویه 2021، هر برگزار کننده مسابقه ای که علاقه مند است تا این قانون در آن اعمال شود، با همکاری زیر مجموعه پزشکی FIFA و سایر ذی نفعان مشاوره بیشتری دریافت کند. بر اساس بازخوردهای مربوط، نتایج روشن، علمی و مبتنی بر فوتبال جمع آوری خواهد شد تا IFAB ، FIFA و گروه های متخصص بتوانند تأثیر این تغییر قانون را ارزیابی کرده و توصیه های مناسب را ارائه دهند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی