Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@15:59:09 GMT

کمبود نهاده عامل افزایش قیمت مرغ در بازار

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۳۱۱۴

کمبود نهاده عامل افزایش قیمت مرغ در بازار

به گزارش ایرنا امیرحسین نظری دوشنبه در ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای سازمان صمت استان بیان کرد: بسیاری از دامداری ها و مرغداری ها به دلیل گران شدن قیمت نهاده برای تولید با مشکل مواجه هستند.

وی گفت: بازرسی از بازار واحدهای تولیدی دام و مرغ به خوبی در حال انجام است اما با این شرایط سخت اقتصادی نمی توان بیش از این به این مراکز فشار وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری ادامه داد: هزینه نگهداری از مرغ در مرغداری افزایش یافته به همین دلیل بر قیمت تمام شده مرغ نیز تاثیرگذار است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش قیمت پیاز و گوجه در استان ادامه داد: سرمازدگی و صادرات گوجه فرنگی باعث افزایش قیمت این کالا در بازار شده است و قیمت پیاز نیز به دلیل صادرات این کالا در بازار افزایش داشته است و باید برای تعادل قیمت این کالاها در بازار راهکاری اندیشیده شود.

قیمت مرغ کشتار روز در بازار اهواز به هر کیلوگرم ۲۷۰ هزار ریال نیز افزایش یافته است.

در ادامه این نشست معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت استان بیان کرد: هنوز قیمت رسمی از سوی ستاد تنظیم بازار کشور برای مرغ تعیین نشده است.

عبدالرحمان ناصریان بیان کرد: برای تعیین قیمت مرغ باید قیمت نهاده که به هر کیلوگرم ۱۵۰ هزار ریال افزایش یافته است نیز در نظر گرفته شود.

وی گفت: در قیمت گذاری کالا باید به سود و زیان تولید کننده نیز توجه داشت.

تامین نان آذربایجان غربی توسط استان خوزستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در ادامه این نشست بیان کرد: در آذربایجان غربی برای تامین نان دچار مشکل شدند که در مدت زمان ۲۴ ساعت نان مورد نیاز این استان از خوزستان ارسال شد.

امید جهان نژادیان اظهار داشت: خوزستان ظرفیت بسیار خوبی در تولید گندم و نان دارد و توانایی تامین نان تا ۱۵ میلیون نفر را دارد.

وی گفت: هیچ مشکلی در تامین کالای اساسی در استان وجود ندارد و از هفته آینده نیز با همکاری صمت آمادگی بازرسی از کارخانجات تولید آرد و نانوایی ها را داریم.

 برخی نانوایی ها صبح پخت نمی کنند

جهان نژادیان ادامه داد: در بازرسی هایی که از نانوایی های اهواز داشتیم مشخص شد که برخی نانوایی ها در زمان صبح پخت نان ندارند و انتظار داریم این مورد پیگیری و بررسی شود.

وی با اشاره به تامین آرد روستاییان و عشایر افزود: برای تامین آرد این قشر هیچ مشکلی در استان نیست اما متولیان امر باید آرد این گروه را از سامانه ای که تعریف شده است تامین کنند تا اختلالی در تامین آرد این مناطق ایجاد نشود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان افزود: برخی سودجویان با سیاه نمایی از این شرایط سخت اقتصادی استفاده می کنند و باعث نارضایتی مردم می شوند.

برچسب‌ها گوشت مرغ مرغداری ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گوشت مرغ مرغداری ستاد تنظیم بازار گوشت مرغ مرغداری ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت طلا و سکه در بازار

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، از ابتدای هفته روند ریزشی قیمت طلا و سکه شروع شد؛ به گونه‌ای که قیمت سکه امامی (طرح جدید) روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه به کانال ۴۲ میلیون تومان وارد شد. منتهی روند نزولی قیمت‌ها دیروز متوقف و نرخ طلا و سکه اندکی رو به افزایش گذاشت تا جایی که نرخ سکه طرح جدید مجدد از مرز ۴۴ میلیون تومان عبور کرد و به قیمت ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

با شروع روزی کاری چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه مجدد قیمت سکه هر چند اندک اما روند نزولی به خود گرفته است؛ بر این اساس قیمت سکه امامی طرح جدید (تا لحظه تنظیم گزارش) امروز نسبت به دیروز (۲۸ فروردین ماه) با کاهش ۲۷۰ هزار تومانی به ۴۳ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان رسید.

البته قیمت سکه بهار آزادی نسبت به دیروز با افزایش ۲۶۵ هزار تومانی مواجه و روی رقم ۴۰ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان ثبت شد.

قیمت نیم سکه هم نسبت به دیروز ۲۰۰ هزار تومان افت کرد و به ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

ربع سکه نیز نسبت به دیروز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه یک گرمی هم با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز، ۷ میلیون و ۹۰ هزار تومان شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم که دیروز ۳ میلیون و ۷۵۶ هزار تومان بود با افزایش حدود ۱۵ هزار تومانی به ۳ میلیون و ۷۷۱ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • جوجه یک روزه چرا گران شد؟
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • بانک های ناتراز اصلاح شوند تورم کاهش می یابد
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است