Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای تاکید کردند که غیرت دینی مسلمانان سراسر جهان اجازه نخواهد داد جریان‌های باطل، انسان ستیز و ضد اسلام جریان توهین به پیامبر خوبی‌ها را عادی سازی کنند.

قدس آنلاین: علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیانیه نمایندگان مجلس در خصوص محکومیت اظهارات رئیس جمهور فرانسه در هتک حرمت به پیامبر گرامی اسلام را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این بیانیه به شرح زیر است:

همه دنیا در روزهای اخیر شاهد آن بودند که دولت فرانسه چگونه با حمایت از عمل ضد انسانی یکی از نشریات این کشور در توهین وقیحانه به ساحت مقدس فخر عالم پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) ماهیت اهریمنی خود را اثبات کرد.

دشمنی سران کفر با پیام روشنی بخش اسلام سابقه دیرینه دارد. کافران همواره برای پوشاندن ضعف و زبونی و حقارت خود در برابر پیام روشن و رهایی بخش پیامبران الهی از شیوه نخ نمای تمسخر استفاده می کردند.

این فاجعه نتیجه فاحش تفکر به اصطلاح مدرنی است که سال ها است دولتمردان فرانسوی را تحت سیطره خود قرار داده و برای آنان ارمغانی جز شنیع تر شدن جوامع غیرانسانی نداشته است.

بی گمان چنین رفتارهایی که به بهانه آزادی بیان انجام می شود، خود بزرگ ترین ظلم به آزادی بیان است. کدام فطرت سلیمی می پذیرد که با مستمسک آزادی بیان از توهین به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان عالم دفاع شود؟

البته حقیقت امر آن است که دل رئیس جمهور فرانسه به حال آزادی بیان نسوخته است بلکه این جسارت و گستاخی ها بخشی از یک نقشه بزرگ تر در جهت کند کردن روند پرشتاب اسلام گرایی مردم فرانسه است که این دولت را شدیدا به وحشت انداخته و او را واداشته به سوی خوی دوران سیاه استعمارگرایی بازگرداند و چنین جنایتی را رقم بزند.

فشارهای شدید این روزها از سوی دولت فرانسه بر مسلمانان این کشور وارد می شود در همین راستا است اما مکر خدای محمد (ص) بسیار بالاتر از مکر رئیس جمهور فرانسه است و مکرون و اضدادش دیر یا زود نتیجه عملی این نوع سیاست ورزی را مشاهده خواهند کرد.

ما نمایندگان ملت مومن و سرافراز ایران اسلامی همراه با موحدان، عدالت طلبان و آحاد مسلمانان جهان اقدامات شنیع و رذیلانه سران کشور فرانسه به خصوص نخست وزیر نادان آن کشور را شدیدا محکوم می کنیم، غیرت دینی مسلمانان سراسر جهان اجازه نخواهد داد جریان های باطل، انسان ستیز و ضد اسلام جریان توهین به پیامبر خوبی ها را عادی سازی کند و از این طریق مانع شنیده شدن صدای حق در سراسر جهان شوند.

مسلمانان جهان متحد با یکدیگر علیه جریان کفر جهانی خواهند ایستاد و پیام نجات بخش پیامبر اسلام را در جهان طنین انداز خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نمایندگان مجلس توهین به پیامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد نابرابر جبهه اسلام و استکبار در فلسطین جریان دارد

آخوند «عبا محمد نژاد» در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب با محکوم کردن جنایات صهیونیست ها در نوار غزه، اظهار کرد: عرصه‌ ای که در آن نبردی نابرابر بین ظلم و آزادی خواهی به وضوح نمایان است، در یک سو رژیمی خودکامه و برخوردار از تمام توان اقتصادی، سیاسی و نظامی جبهه کفر که به هر گونه جنایتی دست می زند و در سوی دیگر ملتی مظلوم و مسلمان که در دفاع از خود تنها و مظلوم و بدون کمک و حمایت می باشند.
 
به گفته وی؛ دشمن غاصب به یقین بداند که هیچگاه ظلم ثابت نبوده و ظالم نتوانسته دوام ابدی داشته باشد دشمن غاصب به یقین بداند که هیچگاه ظلم ثابت نبوده و ظالم نتوانسته دوام ابدی داشته باشد و به زودی تاوان جنایات خود را پس خواهند داد و بداند که ما هرگز ذلت را نمی پذیریم و پیروزی از آن صابرین و مجاهدان است و به زودی تاوان جنایات خود را پس خواهند داد و بداند که ما هرگز ذلت را نمی پذیریم و پیروزی از آن صابرین و مجاهدان است.
 
این روحانی اهل سنت گلستانی با تلاوت آیه 13 سوره مبارکه «احقاف» (ان الذین قالوا ربّنا الله ثم استقاموا فلا خوف علیهم و لا هم یحزنون)، تصریح کرد: رژیم جعلی، کودک کش و غاصب صهیونیستی پس از 74 سال ظلم، خشونت، ترور، تخریب، غصب سرزمین، آواره سازی، کشتار دسته جمعی و انواع جنایات علیه بشریت، به ویژه محاصره 17 ساله قریب به 2 میلیون مردم بی گناه در باریکه غزه و محروم سازی آنان از کمترین امکانات حیاتی و نقض تمامی قوانین بین المللی و حتی تعهدات آتش بس نبردهای پیشین، زنان و کودکان بی دفاع، همچنان غزه در آتش خشم و کینه دشمنان قسم خورده می سوزد.
 
وی افزود: امروز کودکان، زنان و مردان غزه تاوان ایستادگی و آزادیخواهی خود را پس می دهند، روزهای زیادی است که محاصره ظالمانه نوار غزه ادامه دارد و جنایت و نسل کشی این رژیم در کشتار و حمله به کودکان و پناهندگان به بیمارستان شفا غزه موجب فوران خشم و نفرت جهانیان از رژیم اشغالگر قدس شده است.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • آنتونیو رودیگر: اجازه نمی‌دهم به خاطر مسلمان‌بودن، مورد توهین و تحقیر قرار بگیرم
  • صلح پایدار در پرتو آموزهای متعالی اسلام ایجاد می‌شود/ حال "پاره تن اسلام" خوب نیست
  • هم افزایی و تحکیم وحدت مسلمانان در ماه مبارک رمضان، دشمنان اسلام را تضعیف می کند
  • نبرد نابرابر جبهه اسلام و استکبار در فلسطین جریان دارد
  • منبع ایمان همه مسلمانان قرآن است
  • اسلام مکتبی است که عقاید و سیاستش بهم آمیخته است
  • نسبت به عادی‌انگاری و روزمره‌گی جنایات صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم
  • افزایش حجاب در فرانسه با وجود سخت‌گیری‌های دولتی
  • کشتار مردم بی دفاع هیچ ارتباطی با اسلام و مسلمانان ندارد
  • پیام آیت‌الله اعرافی به رئیس کلیسای ارتدوکس