Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدمحسن حسینی‌پور، صبح امروز در دیدار اعضای ستاد ملی و استانی همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: تمام ظرفیت حوزه در اختیار آموزش و پرورش است و در تمام زمینه‌ها آماده اعزام مبلغ متخصص به مدارس استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تربیت دینی دانش آموزان برای همه ما دغدغه است، افزود: حوزه‌های علمیه در استان یزد تمام امکانات و نیروی انسانی خود را در این زمینه در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌دهد و این مهم همواره مورد تاکید آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور نیز بوده است.

حسینی‌پور با اشاره به ورود بسیار خوب مبلغان به ویژه مبلغان خواهر به مدارس استان افزود: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ مبلغ خواهر در مدارس سطح استان فعال شده‌اند.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه استان یزد یادآور شد: در حال حاضر ۱۷۵ مبلغ در سطح مدارس استان یزد فعالیت می‌کنند که ۱۰۰ نفر از آنها را مبلغان خواهر تشکیل می‌دهند.

کد خبر 5055149

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد حوزه علمیه حوزه علمیه یزد ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم عزاداری هفته نیروی انتظامی حوزه های علمیه آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۴۱۷۰ نیروی بهداشت و مراقب سلامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، صادق ستاری‌فرد اظهار کرد: مکمل یاری و بهداشت دهان و دندان دانش‌آموزان به صورت جدی در حال انجام و غربالگری سلامت و هنجاریابی دانش آموزان به عنوان امری مهم باید پیگیری شود.

وی افزود: در حوزه تربیت بدنی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی، آموزش محیط زیست و آموزه‌های زیست محیطی ارائه می‌شود، همچنین با همکاری جمعیت هلال احمر طرح دادرس و ماهر و به عبارتی آموزش کمک‌های اولیه و کمک‌های امدادی به دانش آموزان و خانواده‌ها ارائه می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه جایگاه حوزه سلامت در برنامه درسی بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: امید است که با بازنگری برنامه درس ملی، بخشی از برنامه درسی هفتگی به سلامت و بهداشت دانش‌آموزان اختصاص یابد و این کار نیازمند توجه جدی است.

ستاری‌فرد ادامه داد: امیدواریم در شورای عالی آموزش و پرورش این موضوع مورد توجه قرار گیرد تا ظرفیت‌هایی برای حوزه بهداشت و سلامت در نظر گرفته شود، باید از ظرفیت‌های مدرسه در پیشبرد سلامت دانش آموزان استفاده کنیم.

وی با اشاره به استخدام ۴۱۷۰ نیروی بهداشت و مراقب سلامت گفت: آزمون مذکور چهاردهم اردیبهشت برگزار و این افراد، مهر راهی مدارس می‌شوند.

کد خبر 746667

دیگر خبرها

  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • آموزش و پرورش با سرعت در حال تغییر نسل است
  • آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • مخبردزفولی: گفتمان‌سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها