Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:39:32 GMT

باشگاه بارسلونا از داور ال‌کلاسیکو شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۳۳۰۰

باشگاه بارسلونا از داور ال‌کلاسیکو شکایت کرد

یک رسانه کاتالان از شکایت رسمی باشگاه بارسلونا از داور مصاف اخیر این تیم با رئال مادرید خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه اسپورت کاتالونیا اعلام کرد که باشگاه بارسلونا برای نشان دادن اعتراض خود به قضاوت جنجالی خوان مارتینس مونوئرا، داور ال‌کلاسیکوی شنبه شب در ورزشگاه نوکمپ، از او به لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قضاوت مونوئرا در ال‌کلاسیکویی که با پیروزی 3 بر یک میهمان مادریدی تمام شد، نه تنها از بررسی صحنه خطای کاملاً مشکوک کاسیمرو روی مسی در محوطه جریمه رئال مادرید در  نیمه نخست، خودداری کرد بلکه در نیمه دوم تصمیمی بحث‌برانگیزتر اتخاذ کرد و برخلاف مورد قبل برای کشیده شدن پیراهن سرخیو راموس به سمت نمایشگر VAR رفت و یک پنالتی به سود رئال مادرید اعلام کرد که گل دوم این تیم را به همراه داشت.

قضاوت مونوئرا و دوگانگی تصمیم‌گیری او در استفاده از VAR‌ خشم مسئولان باشگاه بارسلونا را به همراه داشت و آنها بابت این اتفاق به صورت رسمی از این داور والنسیایی و نیز سانچس مارتینس کمک داور ویدئویی بازی به رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت کرده‌اند. التهاب به وجود آمده در باشگاه بارسلونا و رختکن این تیم در حالی است که شاگردان رونالد کومان چهارشنبه این هفته در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اروپا یک آزمون سخت دیگر در خانه یوونتوس دارند.

وقتی داور ال‌کلاسیکو محل برگزاری مسابقه را نمی‌دانست!+عکسکومان پس از ال‌کلاسیکو به داور مسابقه چه گفت؟

 

در همین حال نشریه وانگادریا اسپانیا در گزارشی به قضاوت جنجالی ال‌کلاسیکو پرداخته و به مقایسه مواردی که VAR‌ درباره هر یک از دو تیم بارسلونا و رئال مادرید قضاوت کرده، پرداخته است. طبق آمار ارائه شده توسط این نشریه، کمک داور ویدئویی از زمانی که مسابقات فوتبال در اسپانیا پس از وقفه 4 ماهه ناشی از شیوع کرونا در فصل گذشته، از سر گرفته شده تاکنون 20 بار به سود رئال مادرید قضاوت کرده در حالی که در همین مدت 15 بار به ضرر بارسلونا کار کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ال کلاسیکو کمک داور ویدئویی VAR بارسلونا رئال مادرید ال کلاسیکو کمک داور ویدئویی VAR بارسلونا رئال مادرید باشگاه بارسلونا رئال مادرید ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم

شب گذشته و در حساس ترین دیدار هفته لیگ های اروپایی، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید. واکنش لامینه یامال به گل دقایق پایانی جود بلینگام در این دیدار را مشاهده می کنید.

دانلود (3.8MB)

دیگر خبرها

  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو