Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@08:11:51 GMT

کرونا جان چند راننده تاکسی در تهران را گرفت؟

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۳۴۷۲

ساعت24-مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه ۲۷ نفر از تاکسیرانان پایتخت به علت ابتلا به ویروس کووید ـ ۱۹ جان باخته‌اند، گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار کاور جداکننده میان رانندگان تاکسی توزیع شده است.

علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران درباره توزیع ماسک و اقلام بهداشتی به رانندگان تاکسی اظهارداشت: این موضوع در پایتخت در حال انجام است و رانندگان می‌توانند جهت دریافت اقلام بهداشتی به دفاتر تاکسیرانی مناطق مختلف تهران مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره توزیع کاور یا قاب جداکننده برای تاکسی‌ها گفت: این مسأله طی یک مرحله به صورت گسترده انجام گرفت و در حال حاضر توزیع مجدد آن آغاز شده است و رانندگان می‌توانند از طریق سایت رفاه تاکسیرانان این موضوع را مدنظر قرار دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران بیان داشت: اولویت برای توزیع کاورهای جداکننده به تاکسی‌های اشتراکی یا تاکسی‌های فعال در مناطق پرتقاضا است همچنین رانندگانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند در اولویت قرار دارند.

قنادان گفت: تا کنون بیش از ۲۰ هزار کاور جداکننده میان رانندگان تاکسی توزیع شده و برخی از رانندگان هم خودشان این کاورها را از بازار آزاد تهیه کرده‌آند.

وی درباره آمار فوت رانندگان تاکسی به دلیل کرونا در پایتخت گفت: ‌بر اساس آخرین گزارش‌ها متأسفانه ۲۷ نفر از تاکسیرانان تهران به علت ابتلا به ویروس کووید ـ ۱۹ جان باخته‌اند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رانندگان تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۲۲۸ روستایی که بر اثر بارندگی برقشان قطع شده بود، تاکنون برق ۲۸ روستا پایدار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد رئیسی با اشاره به اینکه در ابتدای وقوع شرایط جوی در جنوب استان سیستان و بلوچستان برق ۴۴۵ روستا قطع شد، اظهار کرد: در همان ساعات اولیه برق ۲۱۷ روستا پایدار شد و با توجه به اینکه خسارت به بخش پست فوق توزیع برق وارد شده است، به محض برطرف شدن خسارت این بخش سایر نقاط روستایی نیز برق‌دار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نبود راه دسترسی‌، ضعیف بودن سیستم ارتباطی و طغیان رودخانه‌های فصلی از جمله چالش‌های پرسنل این شرکت در شرایط بحرانی است.

وی ادامه داد: ۲۳۴ پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و هشت دستگاه ترانسفورماتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل‌زده تا این لحظه است.

کد خبر 745731

دیگر خبرها

  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند
  • تاکسی‌ های اینترنتی اگر نگران راننده هستند، کمیسیون ۱۵ درصدی را کم کنند
  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون