Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@10:32:34 GMT

دستگیری فرد هتاک به فرد آمر به معروف در رشت

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۳۵۶۹

صراط: سرهنگ سیداکبر قاسمی در جمع خبرنگاران، از دستگیری فرد هتاک به آمر به معروف و ناهی از منکر در رشت توسط سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت خبر داد و اظهار کرد: اخیرا فردی یک بانوی ارزشی رشتی در پارک کشاورز را که نسبت به سگ گردانی امر به معروف و نهی از منکر کرده بود، در حین این وظیفه شرعی مورد ضرب و شتم قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی افزود: بی توجهی به قوانین و عدم رعایت شئونات اسلامی از جمله مهمترین مقوله‌های است که نیرو‌های امنیتی و حفاظتی بدان توجه و رصد دارند و با هنجارشکنان برخورد جدی خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، با بیان اینکه در آیات و احادیث بسیار بر امر به معروف و نهی از منکر تاکید شده است، عنوان کرد: ارشاد و افزایش آگاهی و بصیرت در حوزه‌های مختلف به همه آحاد مردم در جامعه یکی از راهکار‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان علیه اسلام و نظام اسلامی است.

قاسمی، با اشاره به توطئه‌های دشمنان و گسترش شبکه‌های ماهواره ای، تصریح کرد: متاسفانه با گستردگی شبکه‌ها و فضا‌های مجازی شاهد ورود فرهنگ بی بند و بار توسط برخی از هنجارشکنان و ناآگاهان در جامعه هستیم.

وی ادامه داد: در این راستا با تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌های مختلفی در طول سال جهت بصیرت دهی و پشتیبانی از آمران به معروف و ناهیان از منکر داریم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، به گسترش سگ گردانی در جامعه که نشات گرفته از فرهنگ بی بند و بار غربی است اشاره کرد و متذکر شد: سپاه از آمرین به معروف و ناهیان از منکر پشتیبانی می‌کند لذا فرد هتاک با پیگیری‌های صورت گرفته توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت شناسایی و دستگیر شد.

وی به دین اسلام اشاره و اظهار کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که برای حفاظت از دین اسلام و دفاع از وطن شهدای زیادی تقدیم کرده ایم و شایسته این سرزمین نیست که شاهد ترویج فرهنگ بی بند و بار غربی باشیم.

قاسمی، به برخورد جدی نیرو‌های امنیتی و نظامی با هتاکان به آمرین به معروف و ناهیان از منکر با هماهنگی دستگاه قضایی در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسئولان دستگاه‌های اجرایی در شهر رشت وظایف خودشان را به درستی انجام داده تا شاهد اقداماتی مانند سگ گردانی به ویژه در خیابان و پارک و داخل خودرو و مغازه نباشیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رشت هتاک آمربه معروف امربه معروف و نهی از منکر سپاه حوادث صراط سپاه ناحیه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ پیکر جانباز شیمیایی و هنرمند بسیجی آبادانی صفر رنجبر امروز یکشنبه بیست و ششم فروردین با حضور جمعی از مردم و خانواده‌های شهدا از مقابل سپاه ناحیه آبادان به سمت گلزار شهدا تشییع و به خاک سپرده شد.
مراسم یادبود نیز پس از تشییع و خاکسپاری در مسجد ثامن الائمه (ع) برگزار شد.
صفر رنجبر روایتگر دوران دفاع مقدس متولد سال ۱۳۴۰ است و فعالیت‌های انقلابی اش را از مسجد محل شروع کرد و از اعضای اصلی هسته تشکیل ناحیه مقاومت بسیج (سپاه) در آبادان بود.
این جانباز شیمیایی، نقاش، عکاس، فیلمبردار، کارگردان و بازیگر تئاتر بود و از هنرمندان صاحب نام جبهه انقلاب فرهنگی آبادان است.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری او در ۸ سال دفاع مقدس قاب‌های ماندگاری از رشادت‌های رزمندگان اسلام ثبت کرده است.

دیگر خبرها

  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: طرح نور باید تمام و کمال اجرا شود
  • امنیت آمران به معروف و نهی از منکر مهم است
  • معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکرمازندران
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر: حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است
  • لزوم ساماندهی بازار پوشاک/ حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آبادان
  • تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان
  • سلوان مومیکا هتاک به قرآن زنده است؟
  • مسوول ستاد امر به معروف مازندران منصوب شد
  • پیکر جانباز دفاع مقدس در آبادان تشییع می‌شود