Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفته می شود صحبت های روز جمعه رییس جمهور فرانسه، پوگبا را به شدت عصبانی کرده است. گفته می شود صحبت های روز جمعه رییس جمهور فرانسه، پوگبا را به شدت عصبانی کرده است. 

پل پوگبا بر اساس ادعای یکسری گزارش ها، از تیم ملی فرانسه خداحافظی می کند. دلیل این اقدام «منشأ تروریسم بین المللی» معرفی کردن دین اسلام از سوی ریاست جمهوری فرانسه یعنی امانوئل مکرون عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری و به نقل از نشریه سان، گفته می شود ادای احترام دولت فرانسه به معلمی که تصاویری توهین آمیز از پیامبران مسلمین، حضرت محمد (ص) منتشر کرده بود نیز، انگیزه دیگر پوگبا برای گرفتن چنین تصمیمی بوده است. این ادعا توسط رسانه های مختلفی در خاور میانه مطرح شده است ولی تا این لحظه نه خود این بازیکن 27 ساله و نه فدراسیون فوتبال فرانسه واکنشی نسبت به این شایعات نشان نداده اند. 

پل پوگبا یکی از مشهورترین فوتبالیست های مسلمان است

این اتفاق در سایه سر بریده شدن ساموئل پتی، معلمی 47 ساله در راه بازگشت به خانه در 40 کیلومتری شمال غرب پاریس رخ داده است. پتی به دلیل آنچه «تلاش برای شرح اهمیت آزادی بیان» مطرح شده است، از سوی دولت فرانسه بالاترین نشان افتخار را دریافت کرده است. در واکنش به این ماجرا، امانوئل مکرون شخص قاتل را با عنوان «مهاجمی با گرایش های تروریستی اسلامی» معرفی کرد و بعدا در نطقی گفت:

اتحاد و جدیت در برخورد، تنها پاسخ به شرارت تروریسم اسلامی است. 

پوگبا این گفته ها را توهین به خودش و مسلمانان فرانسه می داند، به ویژه با عنایت به این که دین اسلام پس از مسیحیت، دومین دین محبوب در فرانسه است.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن

سیل در دوبی/ رویترز یک دباغی هزار ساله در مراکش که به چرم ها رنگ می زند./ گتی ایمجز جشن های سال نو ایزدی ها در دهوک عراق و سوریه/ خبرگزاری فرانسه جشن "شوالید" در بین قوم "هراری" اتبوپی که پس از 6 روز روزه داری آغاز می شود./ خبرگزاری فرانسه توزیع غذا بین آوارگان جنگی در " دیر البلح" نوار غزه/ نورفوتو بردن اسب به میدان مسابقه/ انگلیس/ PA بازی حساس فوتبال تیم اسپانیایی "بارسا" با تیم فرانسوی "پاری سن ژرمن" در شهر بارسلونا اسپانیا. نتیجه این بازی با باخت 4 بر 1 به نفع تیم فرانسوی شد./ رویترز بیرون بردن یک تابلوی نقاشی قدیمی از ساختمان در حال سوختن بازار سهام در شهر کپنهاگ دانمارک/ رویترز نیایش زنان هندو در کرانه رود "براهماپوترا" در "گواهاتی" هند/ خبرگزاری فرانسه ببرهای سوماترایی باغ وحش شهر نشویل در ایالت تنسی آمریکا/ یو اس ای تودی ساحل "دیر البلح" در نوار غزه/ خبرگزاری فرانسه جو بایدن در جریان سفر انتخاباتی خود به ایالت پنسیلوانیا آمریکا در حال خرید غذا از یک سوپر مارکت بمپ بنزین در شهر "پیتسبورگ"/ خبرگزاری فرانسه کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از سیل دوبی تا آتشفشان ایسلند

دیگر خبرها

  • لیل (3) 3-3 (4) استون ویلا؛ امی مارتینز، نامی که فرانسه فراموش نمی‌کند!
  • (ویدئو) واکنش رابعه اسکویی به شایعه ازدواج با مازیار لرستانی
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک
  • ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه
  • واکنش به شایعه تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر