Web Analytics Made Easy - Statcounter

«یونس امامی» آزادکار تیم ملی ایران در پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۹ در قزاقستان در حالی سال گذشته به مدال برنز وزن ۷۰ کیلوگرم دست یافت که با ناداوری از رسیدن به فینال بازماند. این آزادکار اهل شهریار همچنین مدال نقره نوجوانان، ۲ مدال برنز جوانان و زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان را نیز در کارنامه دارد.

او سال گذشته پس از پیکارهای جهانی با هماهنگی به مربیان به وزن ۷۴ کیلوگرم تغییر وزن داد و حتی در رقابت‌های بین‌المللی ایتالیا برای نخسیتن مرتبه در وزن ۷۴ کیلوگرم حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شیوع ویروس کرونا همه برنامه‌های این آزادکار آینده‌دار تیم ملی را برهم زد و بازی‌های المپیک توکیو با تعویق مواجه شد. او قصد دارد امسال را نیز در وزن ۷۰ کیلوگرم در پیکارهای جهانی و در صورت انتخاب، کشتی بگیرد.

امامی روز دوشنبه در این خصوص گفت: بعد از رقابت‌های جهانی می‌خواهم در وزن ۷۴ کیلوگرم به میدان بروم و خود را برای حضور در المپیک آماده کنم که امیدوارم بتوانم در این مورد موفق باشم.

وی اظهار داشت: برگزاری انتخابی خیلی خوب است چرا که باعث انگیزه بین کشتی‌گیران می‌شود، قرار است تا آخر این اردو تاریخ مسابقات و نفرات حاضر در انتخابی مشخص شود و من آمادگی کامل را دارم که در وزن ۷۰ کیلوگرم به مصاف حریفان خود بروم.

دارنده مدال برنز جهان ادامه داد: خدا را شکر بعد از چند ماه دوری از تمرینات، دوباره اردوها شروع شد و توانستیم تا حدودی عقب‌افتادگی که از قبل داشتیم چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ آمادگی جسمانی جبران کنیم و به یک آمادگی نسبی دست یابیم.  

وی گفت: برگزاری لیگ نیز کار بزرگی بود که فدراسیون کشتی در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا و دوری کشتی‌گیران از مسابقات انجام داد و برای همه کشتی‌گیران چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ فنی و آمادگی جسمانی خوب بود. قبل از لیگ تمرین داشتیم اما نه به آن صورت که خودمان می‌خواستیم چراکه در شرایط خاصی قرار داشتیم و با هرکسی نمی‌توانستیم تمرین کنیم اما برگزاری لیگ و سوت آغاز مسابقات،  کمک کرد که بفهمیم کجای کار قرار داریم.

امامی در پایان در خصوص قول‌هایی که مسوولان شهریار به وی داده بودند خاطرنشان کرد: آن‌ها به قولشان عمل نکردند و در این چند سال هیچ کاری برای من انجام نداند و من نیز دیگر به آن‌ها کاری ندارم.

برچسب‌ها یونس امامی کشتی قهرمانی جهان فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یونس امامی کشتی قهرمانی جهان فدراسیون کشتی یونس امامی کشتی قهرمانی جهان فدراسیون کشتی اخبار کنکور چه از لحاظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چانگ چوان، زهرا کیانی به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد.

در همین فرم زهرا جلیلی دیگر ملی‌پوش کشورمان برنز گرفت و ورزشکاری از چین به مقام چهارمی رسید. وی پیشتر در فرم گوئن‌شو‌ به مدال برنز دست یافته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان