Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین استوار، روز دوشنبه در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، به تشریح وضعیت بیماری پوکی استخوان در کشور پرداخت.

وی با عنوان این مطلب که عوامل پوکی استخوان خیلی زودتر از ۵۰ سالگی فرد را مستعد ابتلا می کنند، گفت: تغذیه نامناسب، کمبود دریافت لبنیات و کم تحرکی، از عوامل بروز پوکی استخوان به شمار می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استوار با اشاره به رعایت نکات تغذیه ای و فعالیت بدنی باید در دهه اول زندگی مورد توجه بیشتری قرار بگیرد، افزود: به خانواده ها توصیه می کنیم به تغذیه و فعالیت بدنی فرزندان خودشان بیشتر توجه کنند.

رئیس مرکز مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت، ادامه داد: قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب برای بچه ها از اهمیت زیادی برخوردار است. ضمن اینکه فعالیت بدنی نیز از اهمیت ویژه و حیاتی برای سلامت بچه ها برخوردار است.

استوار گفت: رعایت توصیه های تغذیه ای، فعالیت بدنی و...، به عنوان عوامل مشترک همه بیماری های غیر واگیر محسوب می شوند که باید در ایام کرونا بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

47231 کد خبر 1447714

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پوکی استخوان مغز استخوان لبنیات پوکی استخوان فعالیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد

اسلام رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دوره آموزشی اصول تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در حومه شهر اهرم شهرستان تنگستان امروز، چهارشنبه، با حضور مدیر حفظ نباتات استان بوشهر برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تنگستان عنوان کرد: با توجه به مشاهده نوعی عارضه با وجه مشخص به صورت خشکیدگی برگ‌های قسمت پایینی درخت طی هفته‌های اخیر در سطح نخیلات شهرستان تنگستان این دوره آموزشی بمنظور آشنایی باغداران منطقه با علت این عارضه و نحوه پیشگیری برگزار شد که با استقبال باغداران همراه بود.

وی گفت: مدیر حفظ نباتات استان بوشهر تمامی اصول صحیح تغذیه و باغداری در شرایط آب و هوایی منطقه را برای باغداران شرح و به سوالات تک تک باغداران با صبر و حوصله پاسخ داد.

کد خبر 6081334

دیگر خبرها

  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • ورزش می‌تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند‌
  • افزایش احتمال بروز پوکی استخوان و بیماری‌های قلبی با مصرف نوشابه
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور
  • ورزش می تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند
  • چغندرکاران خوزستانی زودتر محصول خود را برداشت کنند
  • ارتباط شاخص توده بدنی با بیماری قلبی در افراد مبتلا به دیابت
  • ارتباط شاخص توده بدنی با بیماری قلبی در افراد دیابتی
  • چاشنی پرطرفداری که استخوان‌ها را نابود می‌کند
  • فایده بلندمدتِ جنب‌وجوش و تحرک در نوجوانی