Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیامی عنوان کرد: جهان استکبار با تمام ماهیت ننگین استعماری و باطن سراسر شقاوت، خیانت و جنایت خود که تاریخ جهان شاهد آن است در آستانه میلاد رسول مکرم اسلام «صلی الله علیه و آله و سلم» بار دیگر وقاحت وجودی خویش را نسبت به ساحت مقدس آن پیامبر رحمت «صلی الله علیه و آله و سلم» نشان داد و بار دیگر آن عمل غیر انسانی را توسط یک نشریه صهیونیستی تکرار کردو رئیس جمهور فرانسه به حمایت مجدد از توهین کنندگان آن نبی اعظم «صلی الله علیه و آله و سلم» پرداخت و اقدام به فضاسازی برای ادامه آن عمل ناپسند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کار بر مبنای تمامی ادیان الهی و آئین‌های انسانی قبیح و ناپسند محسوب می‌شود و در دین اسلام گناهی کبیره و تحریک آمیز است.

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان کرد: ضمن محکوم کردن این اقدام رئیس جمهور فرانسه و توهین کنندگان، حمایت خود را از تحریم کالاهای فرانسوی در سرزمین‌های اسلامی اعلام داشته و این پاسخی آغازین و بازدارنده در راستای پروژه برخورد و مقابله با آنان است.

کد خبر 5056562

منبع: مهر

کلیدواژه: فرانسه بوشهر امام جمعه بوشهر ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم عزاداری هفته نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حملات مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی با شدت تمام ادامه دارد.

اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۸:۳۰ صبح امروز چهارشنبه ۱۷ آوریل ۲۰۲۴، مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در حومه مرکز رامیا با موشک و توپخانه زیر آتش گرفتند.

حزب الله لبنان همچنین در بیانیه دیگری اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۸:۵۰ صبح امروز چهارشنبه ۱۷ آوریل ۲۰۲۴، مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب پادگان برانیت با موشک هدف قرار دادند.

این در حالی است که ساعاتی قبل نیز حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که مقر فرماندهی لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی را در برانیت هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران یکی از بزرگ‌ترین حملاتی را که جهان به چشم دیده، علیه اسرائیل انجام داد
  • بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • درخواست کمک رئیس رژیم صهیونیستی از آلمان و انگلیس
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست
  • بازی با گزینه «تحریم نفتی»/ آمریکا در تقابل با ایران روی چه گزینه‌هایی مانور می‌دهد؟
  • پوتین: همه طرف‌ها خویشتن‌داری نشان دهند/ رئیسی: این حمله محدود بود و تمایلی به گسترش تنش ها نداریم
  • رایزنی پوتین با رئیسی؛ همه طرف‌ها خویشتن‌داری نشان دهند
  • عملیات علیه اسرائیل طلیعه فتح است