Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@15:07:15 GMT

بیش از ۲ تن ادوات قلیان در شهرستان قدس معدوم شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۳۸۰۷

بیش از ۲ تن ادوات قلیان در شهرستان قدس معدوم شد

نوشین پرویزی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ادوات توسط کارشناسان بهداشت و درمان این شهرستان در یک واحد کارگاه غیرمجاز شناسایی و نسبت به جمع‌آوری آن اقدام شد.

وی افزود: این ادوات به صورت مخفیانه از سطح شهرستان‌های تهران و البرز جمع‌آوری و در این مکان به صورت غیربهداشتی مجدد در بسته‌بندی‌های جدید و برندهای مختلف جانمایی می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان قدس با بیان اینکه فرد متخلف متواری شده است، اضافه کرد: این فرد تحت پیگرد مراجع قانونی است.

پرویزی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده تخلف، آن را با سامانه ۱۹۰ و در شهرستان قدس با شماره ۴۶۸۵۲۲۰۰ اطلاع‌رسانی کنند تا به سرعت مورد بررسی قرار گیرد.

وی همچنین به صاحبان املاک هشدار داد: مالکان نسبت به اجاره و رهن دادن ملکشان به اشخاص بیشتر دقت کنند تا دچار مشکل نشوند.

مرکزیت شهرستان قدس در ابتدا روستایی با نام «قلعه حسن‌خان» از بخش «کن» بود که در اوایل انقلاب با نام شهرک «حسن‌خان» به شهرستان شهریار سپرده شد؛ نام آن بعدها به شهرک قدس تغییر پیدا کرد و با اضافه شدن چند روستا و دهکده به شهر قدس تبدیل شد.

برچسب‌ها شهر تهران قلیان شهرستان قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران قلیان شهرستان قدس شهر تهران قلیان شهرستان قدس اخبار کنکور شهرستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، باتوجه به سیاست های شرکت ملی صنایع مس و باشگاه صنعت مس رفسنجان و پتانسیل قابل توجه شهرستان رفسنجان در زمینه سوارکاری همچنین وجود سوارکاران با استعداد و مهیا بودن بستر مناسب و استقبال قابل توجه از این رشته ورزشی، باشگاه صنعت مس رفسنجان در فصل جدید تصمیم دارد رشته سوارکاری را به مجموعه ورزشی خود اضافه کند.

طی جلسه ای که صبح امروز سه شنبه بین حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان با رییس و اعضا هیات سوارکاری شهرستان برگزار گردید مقرر شد تا رشته بومی سوارکاری نیز در کنار سایر تیم های ورزشی مورد حمایت قرار گرفته و از ظرفیت سوارکاران بومی و وجود بیش از هفت هزار راس اسب شهرستان در این زمینه استفاده شود.

کد خبر 6079825

دیگر خبرها

  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • قطعی گاز در برخی مناطق شهرستان کلاله
  • ۳۹ میلیون لیتر نفت‌گاز بین کشاورزان غرب خراسان رضوی توزیع شد
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود
  • ضبط و معدوم سازی ۳۵۰ کیلوگرم مرغ غیربهداشتی و فاسد در شهرستان بابلسر
  • بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان کشف و معدوم شد