Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۸ تن خرمای احتکار شده در شهر اردبیل کشف و ضبط شد.

وی افزود: گزارش‌ مردمی درخصوص احتکار خرما در یک واحد انباری در شهر اردبیل دریافت شد و ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با انجام بررسی‌ها از صحت این اطلاعات اطمینان حاصل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان اردبیل تشریح کرد: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با انجام هماهنگی قضائی و تشکیل تیم‌های عملیاتی به همراه کارشناس اداره صنعت، معدن و تجارت استان به این انبار اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌ها، هشت تن خرما که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود را کشف  و یک نفر در این باره دستگیر شد.

حسینی گفت: کارشناسان ارزش کشفیات به دست آمده بر اساس اعلام کارشناسان، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است و متهم دستگیر شده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

-انتهای پیام/3463/666/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل کشف خرما آگاهی فرمانده انتظامی استان اردبیل احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق گفت: ۲ طرحی که موافقت اصولی با اجرای آنها صادر شده، مربوط به یک مجتمع گردشگری در شهرستان نمین و یک واحد بوم‌گردی در شهرستان مشگین‌شهر است.
وی اضافه کرد: حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال است و انتظار می‌رود با اجرای آنها بستر اشتغال حداقل ۲۸ نفر فراهم شود.
معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل از طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه این اداره کل حمایت می‌کند و تلاش می‌کنیم در کمترین زمان مجوز‌های لازم برای سرمایه‌گذاران صادر شود.
سریع‌الاطلاق در فروردین ماه امسال از تشکیل کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری خبر داده که بنا بر ابلاغ استاندار اردبیل بر اساس منشور حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در استان، تشکیل شده و دیگر ادارات کل نیز باید به منظور رفع موانع حوزه سرمایه‌گذاری، کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری را تشکیل دهند.

دیگر خبرها

  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد
  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی
  • درگیری خیابانی خونین در تهران منجر به قتل یک جوان شد
  • کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان
  • قتل مرد جوان با ۳۷ ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد