Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  خبرآنلاین، باشگاه پرسپولیس در چند ماه گذشته و در چندین مرحله بخش زیادی از مطالبات یک میلیون و ۱۵۰ هزار یورویی برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کرده است تا در آستانه تسویه حساب با این مربی کروات باشد.

پرسپولیسی‌ها در آخرین مرحله نیز روز چهارشنبه هفته گذشته ۸۰ هزار یورو به حساب برانکو واریز کردند تا تنها چیزی حدود ۴۰ هزار یورو دیگر از مطالبات این مربی باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه نیز سرخپوشان با ارسال نامه‌ای به وکیل برانکو ایوانکوویچ، خواستار اعلام مابقی مطالبات این مربی شدند تا ضمن تسویه حساب کامل با برانکو، سریعاً در نامه‌ای به فیفا خواستار باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی خود باشند، اما پرسپولیسی‌ها برای این کار علاوه بر تسویه حساب با برانکو، یک چالش مهم دیگر نیز پیش رو دارند.

باشگاه پرسپولیس که در چندین مرحله نسبت به تسویه حساب برانکو دچار تأخیر شد، حدود ۶۰ هزار فرانک سوئیس (حدود یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان) بابت هزینه دادرسی و تأخیر در پرداخت مطالبات برانکو باید به فیفا پرداخت کند و تا زمانی که این پول پرداخت نشود، پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه باز نخواهد شد.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس امیدوار است بتواند با نامه‌نگاری با فدراسیون فوتبال، مبلغ ۶۰ هزار فرانک سوئیس را از محل مطالبات فدراسیون فوتبال در فیفا پرداخت کند و مبلغ ریالی این پول را به حساب فدراسیون فوتبال در داخل کشور واریز کند تا مشکل انتقال پول به حساب فیفا را نداشته باشد.

در آستانه انتخاب مدیرعامل پرسپولیس؛ دو گزینه محبوب هواداران از سوی وزیر رد شدند کد خبر 560242 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران مربی - برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران مربی برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس تسویه حساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام مدرک‌های مالی خود را بارگذاری کرد تا تاییدیه لازم را دریافت کند.

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع رسیدگی به مدرک‌های ارسالی با بررسی تمام پرونده‌های جاری و پیشین باشگاه در سطح طلبکاران داخلی و خارجی آنها را تأیید و نتیجه بررسی‌های خود را به AFC ارسال کرد.

همچنین خود اظهاری اعضای فصل جاری تیم مبنی بر دریافت مطالبات خود تا تاریخ دهم دی ماه ۱۴۰۲ نیز مورد تأیید کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار گرفت و به AFC ارسال شد.

از این رو پرسپولیس هیچ پرونده جاری مالی ندارد و آنها تنها باید موارد مرتبط با واگذاری مالکیت به بخش خصوصی را تا عصر فردا بارگذاری کنند که مورد بررسی سه روزه کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار بگیرد و نظر نهایی در این باره اعمال شود.

شایان ذکر است دوشنبه گذشته بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس بالاخره در تالار فرابورس به فروش رفت تا کنسرسیوم بانکی به عنوان صاحبان اصلی این مجموعه انتخاب شوند.

کد خبر 6086065

دیگر خبرها

  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟