Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-29@04:55:41 GMT

واکنش سران قوا به اظهارات مکرون

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۳۹۱۲

‍‍‍‍‍‍

سران قوه مقننه و قضاییه حمایت دولت فرانسه از اقدامات موهن ضد ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس مجلس شورای اسلامی با تقبیح سخنان اسلام ستیزانه مقامات فرانسه گفت: نور پیامبر اسلام (ص) و پیام خداوند با این اقدامات کوربی حاصل و ضد انسانی خاموش نمی‌شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس قوه قضائیه هم گفت: اقدام دولت، جسارت و اهانت به اعتقادات و باور‌های همه ادیان ابراهیمی و به معنای میدان دادن به افراد جاهل و مورد نفرت همه صاحبان خرد در دنیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: واکنش ، سران قوا ، اظهارات مکرون

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: واکنش سران قوا اظهارات مکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر رئیسی به اظهارات فلاحت پیشه درباره تخفیف هزار میلیاردی در فروش نفت به چین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد اوجی، وزیر نفت در حاشیه جلسه هیأت دولت، در واکنش به اظهارات حشمت الله فلاحت‌پیشه درباره تخفیف هزار میلیاردی به چینی‌ها گفت: در هیچ دوره‌ای به خصوص در دوره تحریم، این میزان صادرات نفت که در این دوره، رقم خوده است، رقم نخورده بود.بیش از ۳۵ میلیارد دلار ارزش صادرات نفت و معیانات آن در سال گذشته بوده است. مواردی که درباره تخفیفات نفتی گفته می شود، کذب بوده و اصلا این مسئله درست.

گفتنی است، حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی، در گفتگوی نوروزی با خبرگزاری خبرآنلاین، بیان کرد: خوشبختانه ایران به‌خاطر مسائل جهانی توانست نفت خود را به چینی‌ها بفروشد. اگر از ۴ دلار تا ۲۰ دلاری که می‌گویند تخفیف داده می‌شود میانگین بگیریم، روزانه حداقل هزار میلیارد تومان به چین تخفیف داده می‌شود.

وی گفته بود: اگر این هزار میلیارد تومان را هر روز به یک استان بدهید، آن استان آباد می‌شود. یک شرایط تحریمی است که به دلیل نظام شل بایدن می‌توانیم نفت خود را بفروشیم. در سیاست خارجی یک بحثی وجود دارد که نقاط ضعف خود را به نقطه قوت کشور دیگر ربط بدهید.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888555

دیگر خبرها

  • اخراج مهاجران بی خانمان از پاریس در آستانه المپیک
  • بلینکن هفته آینده به اروپا می‌رود/ دیدار با مکرون درباره اوکراین در دستور کار
  • تظاهرات در فرانسه در اعتراض به تشدید ریاضت‌ اقتصادی
  • وصول بیش از۱۷۵۴ میلیارد ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌های دستگاه قضا
  • واکنش‌های ادامه دار به اظهارات علی مطهری درباره عید نوروز
  • نخستین واکنش به تخفیف روزانه هزار میلیاردی به چین
  • واکنش وزیر رئیسی به اظهارات فلاحت پیشه درباره تخفیف هزار میلیاردی در فروش نفت به چین
  • اظهارنظر مکرون درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • اسلام مکتبی است که عقاید و سیاستش بهم آمیخته است
  • در یک قدمی جنگ جهانی سوم