Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محسنی رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی  موفق به اخذ مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی از سوی مرکز ملی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی با هدف سامان‌دهی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای نظام سلامت، استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور برای تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه سلامت و ارتقای کیفیت آموزش‌های مهارتی حرفه‌ای در معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی راه اندازی شده است.

او گفت: دوره‌های آموزشی در این مرکز بر مبنای استاندارد‌ها و قوانین آموزشی مرکز ملی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای برگزار و منجر به کسب یا ارتقای مهارت حرفه‌ای مهارت‌آموز و همچنین سبب افزایش توانمندی شغلی فرد از طریق افزایش مهارت‌های مرتبط با حرفه می‌شود.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی افزود: این دوره‌ها منجر به کسب یا ارتقای مهارت در یک موضوع مستقل و یا در بخشی از وظایف حرفه‌ای مهارت‌آموز شده و همچنین سبب ایجاد توانمندی شغلی از طریق یادگیری مجموعه مهارت‌های مرتبط با یک حرفه می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی اخذ مجوز مرکز آموزش مهارت و حرفه ای علوم پزشکی آموزش های مهارتی مهارتی و حرفه ای آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد

مجید نصیری گفت: ۲۵۴ هزار و ۵۵۹ نفر ساعت از این آموزش‌ها در واحدهای فنی و حرفه‌ای برادران و ۱۵۹ هزار و ۷۶۹ نفر ساعت در واحدهای خواهران شهرستان ارائه شده است.

وی ادامه داد: آموزش‌های مهارتی به ۹هزار و ۸۴ نفر ساعت دانشجو و۸۳ هزار و ۷۲۳ نفر ساعت دانش‌آموز ارائه شد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خمین بیان کرد: ۱۲ هزار و ۴۸۰ نفر ساعت از ساکنان مناطق روستایی، ۱۶۶ هزار و ۴۰۳ نفر ساعت متقاضیان مهارت آموزی و ۳۹ هزار و ۹۳ نفر ساعت شاغلان بنگاه‌های اقتصادی پارسال در آموزش‌های مراکز فنی و حرفه‌ای خمین شرکت کردند.

نصیری گفت: پارسال ۱۸ هزار و ۲۹۱ نفر ساعت در پادگان و ۳۸ هزار و ۷۸۷ نفر ساعت در ندامتگاه آموزش‌های مهارتی فرا گرفتند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خمین اضافه کرد: یک‌هزار و ۳۲۲ نفر دوره مهارت آموزی هم در سال جاری در واحد برادران خمین ارائه شد.

وی، هدف از آموزش فنی و حرفه‌ای را گسترش توانایی‌ها و دانش افراد جویای کار و حتی شاغلین بیان کرد و افزود: آموزش و پژوهش، تولید استانداردهای آموزشی و ارزشیابی مهارت نیروی کار در دستور کار است.

نصیری گفت: این فرآیند از طریق آموزش در مراکز ثابت بخش دولتی، تیم‌های سیار شهری و روستایی، صنایع و صنوف، دانشگاه، زندان و پادگان‌ها و همچنین آموزش در بخش غیردولتی توسط آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد انجام می‌شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خمین یادآور شد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نسبت به تامین و تربیت نیروی کار ماهر و نیمه ماهر مورد نیاز بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات و ارتقای فرهنگ مهارت‌های فنی جامعه اقدام می‌کند و همچنین در کنار فعالیت آموزشی، تعیین صلاحیت حرفه‌ای افراد متقاضی را نیز انجام می‌دهد.

شهرستان خمین از توابع استان مرکزی ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲ شهر، ۲ بخش و هفت دهستان ساکن هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • پیش بینی ۴۰ درصدی آموزش مهارتی بر اساس برنامه هفتم
  • تبدیل دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی
  • خسرویان: جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • راه اندازی رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ایی میناب
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز فنی و حرفه ای برای تحقق شعار سال