Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: دستورالعمل تعیین آب بهای عشایر این استان تهیه و به شرکت آب و فاضلاب استان ابلاغ شده است.

به گزارش  برنا از ایلام،جهانگیر رستمزاد در نشست بررسی مسایل و مشکلات عشایر استان ایلام بر ضرورت تامین آب شرب عشایر تاکید کرد و افزود: عشایر قشر مولد و زحمتکش جامعه هستند که نقش مهمی در تولید بخش اعظمی از فرآورده های لبنی و پروتئینی و همچنین صنایع دستی و گوشت قرمز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل تعیین آب بهای عشایر، آب و فاضلاب با همکاری امور عشایری باید بر اساس قیمت مصوب در راستای تامین آب مورد نیاز عشایر اقدام کنند.

وی از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و مدیرکل امور عشایری استان خواست تا با برگزاری نشستی در خصوص تعیین قیمت آب بهای عشایر و همچنین تامین به موقع آب عشایر استان به توافق برسند.

مدیرکل امور عشایری استان ایلام نیز در این نشست گفت: اکنون روزانه ۷۲۰ مترمکعب آب با کمک ۱۴ دستگاه تانکر به عشایر استان آبرسانی می‌شود که در روزهای گرم این میزان به روزانه به یک هزار و ۱۰۰ مترمکعب می‌رسد.

فرشاد یاسمی اظهار داشت: اکنون بهای هر مترمکعب آب بیش از ۱۰۰ هزار ریال توسط آب و فاضلاب اخذ می شود در حالی که بر اساس دستورالعمل ابلاغی این رقم شش هزار ریال است.

وی تاکید کرد: با توجه به محدودیت های اعتباری خواستار تامین آب بر اساس نرخ مصوب هستیم.

 


 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایلام ابلاغ عشایر استان آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با اعلام این مطلب میزان هزینه صرف شده جهت احداث مخزن یاد شده را معادل ۶۵۰ میلیارد ریال برشمرد و برنامه ریزی مربوط به آن را آبرسانی به شهر مهرگان و تامین فشار آب بخشی از شهر محمدیه عنوان کرد.

وی اظهار کرد: شهر مهرگان هم اکنون دارای یک باب مخزن ذخیره ۱۰ هزار مترمکعبی بوده و پروژه مخزن جدید به عنوان زیر ساخت انتقال آب آشامیدنی از سد طالقان به عنوان طرح بلند مدت تامین آب با توجه به رشد جمعیت و افزایش مسکن در این شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بیرنوندی ادامه داد: در حال حاضر ۲۷۴۴۴ واحد در محدوده شهر مهرگان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره مند هستند و پروژه مخزن جدید در حدود ۱۰ هزار خانوار در پروژه های جدید مسکن ملی و نهضت ملی مسکن را تحت پوشش قرار خواهد داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد که برای تکمیل مخازن ذخیره این شهر ۲۰ هزار متر مکعب دیگر در دستور کار قرار دارد که امید است با تامین اعتبار مناسب این پروژه نیز در آینده نزدیک شروع شود.

وی با توجه به حساسیت شهرک مهرگان و خشکسالی های پیاپی اظهار امیدواری کرد که مردم با مدیریت مصرف کمک کنند که آب پایدار در شبکه های توزیع آب دایر و رضایت نسبی بین همه مشترکان فراهم شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896334

دیگر خبرها

  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» بازنگری و به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • اجرای طرح آبرسانی پایدار در ۲۱۱ روستای ایلام
  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • بیش از ۹ هزار کیلومتر ایل راه در خراسان جنوبی مرمت شد
  • ۴۰ درصد تولید دام سبک در اختیار جامعه عشایر است
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین