Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@19:47:39 GMT

جولان کرونا در کاشمر و بردسکن

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۴۱۱۲

جولان کرونا در کاشمر و بردسکن

جولان کرونا در کاشمر و بردسکن روند افزایشی دارد.

به گزارش قدس آنلاین، رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در کاشمر گفت: وضع کاشمر از لحاظ ابتلاجولان کرونا در کاشمر و بردسکن به کرونا بحرانی است و تخت‌های بیمارستان این شهرستان در حال پُر شدن است.

مسلم ساقی افزود: در سه روز گذشته هفت بیمار بستری در بیمارستان شهید مدرس(ره) بر اثر کرونا جان خود را دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعطیلی یک هفته‌ای مدارس این شهرستان گفت: این ویروس کرونا نیست که میزبان خود را انتخاب می‌کند بلکه شهروندان هستند که با رفتارهای خود و رعایت نکردن دستورهای بهداشتی این ویروس را انتخاب می‌کنند.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در کاشمر با اشاره به وضع بحرانی کاشمر بار دیگر از مردم خواست در محافل عمومی حضور پیدا نکنند و در بیرون از منزل دستورهای بهداشتی، زدن ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

کرونا در بردسکن

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن هم گفت: متاسفانه وضع شهرستان بردسکن از نظر شیوع کرونا خطرناک شده و تعداد بستری‌ها در بخش ویژه کرونا به ۲۱نفر رسیده است.

دکتر مهدی عاقلتر با اشاره به محدودیت‌های تازه ایجاد شده در بردسکن افزود: بر اساس بررسی‌های ستاد کرونا استان و اعلام نظر کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا کشور تدابیر پیشگیرانه محدودیت‌های جدید به مدت یک هفته در این شهرستان اعمال خواهدشد و با توجه به شرایط شهرستان قابل تمدید خواهد بود.

وی گفت: در محدودیت‌های جدید دانشگاهها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای و آزاد، کتابخانه‌های عمومی، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه، شهربازی‌ها، مساجد و مصلی‌ها، همه همایش‌ها و مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، همه فعالیت‌های ورزشی و باشگاه‌های مختلف، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها به مدت یک هفته تعطیل است و طبق دستور دادستان، نیروی انتظامی مسئول برخورد با برگزارکنندگان مراسم عزا و عروسی است.

علی اکبر چراغیان مدیر آموزش و پرورش بردسکن هم گفت: هم اکنون با توجه به وضع قرمز شهرستان بردسکن طبق تصمیم ستاد کرونای بردسکن و موافقت اداره کل آموزش و پرورش همه کلاس‌های حضوری مدارس شهرستان بردسکن تا هفته آینده تعطیل است و کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

منبع:  صداوسیما

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرونا کاشمر بردسکن کرونا در کاشمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرورده‌های نفتی منطقه سبزوار در جلسه بررسی مسائل و مشکلات سوخت بخش‌های کشاورزی صنعت و معدن شهرستان بردسکن گفت: بیشترین قاچاق سوخت در بخش کشاورزی صورت می‌گیرد که باید متولیان امر تدابیر لازم اتخاذ کنند و تمامی ادوات کشاورزی را به دستگاه جی پی اس مجهز کنند.

حمید مظفری‌نژاد با اشاره  به ظرفیت و پتانسیل‌های شهرستان بردسکن در بخش معدن، کشاورزی و صنعت افزود: بر اساس نیاز سوخت را به شهرستان بردسکن اختصاص خواهیم داد و نخواهیم گذاشت رونق تولید و رشد اقتصادی در منطقه متوقف شود.

وی از فرماندار بردسکن خواستار اختصاص هزار متر مربع زمین برای احداث ساختمان اداری ناحیه نفتی بردسکن شد و قول داد در صورت تامین زمین مورد نیاز و سند آن به نام شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی ثبت شود این طرح را تا پایان امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهیم داد.

علی دهقان‌زاده فرماندار بردسکن هم این نشست با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰ واحد معدنی و وجود راه‌های مواصلاتی و بخش کشاورزی این شهرستان گفت: بردسکن دومین شهر معدنی استان خراسان رضوی و پایتخت تولید مس در شرق کشور است و نباید شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی در تامین سوخت مورد نیاز شهرستان سخت‌گیری کند.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون سراسری کنکور در شهرستان بردسکن
  • جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد
  • ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان