Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@04:11:04 GMT

چرا شجاع لوگوی الریان را بوسید؟

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۴۱۱۹

چرا شجاع لوگوی الریان را بوسید؟

شجاع خلیل‌زاده در خصوص عکسی که از او و بعد از عقد قرارداد با الریان قطر و هنگام بوسه زدن به لوگوی این باشگاه منتشر شده، گفت: واقعا قصد نداشتم با این کار هواداران عزیز پرسپولیس را برنجانم اما یکی از مسئولان باشگاه از من خواست که این کار را انجام دهم.

وی ادامه داد: شما بگویید وقتی یکی از مسئولان باشگاه این کار را از من درخواست کرد آیا می‌توانستم جواب منفی بدهم؟ متاسفانه یکسری از افراد از این عکس سوءاستفاده کرده‌اند اما خدا خودش شاهد است که این کار را برای ناراحت کردن هواداران انجام ندادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول باشگاه از من چنین درخواستی داشت و من هم به درخواست او این کار را انجام داد.

خلیل‌زاده تصریح کرد: قصد من ناراحت کردن هواداران عزیز پرسپولیس نبود چرا که آنها همیشه برای من محترم و مهم هستند. اگر این کار من باعث ناراحتی شده از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم و می‌گویم که هیچ قصدی برای ناراحت کردن آنها نداشتم.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس فینال لیگ قهرمان آسیا شجاع خلیل زاده الریان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته بعد از بازی تراکتور - سپاهان که در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد، کمیته انضباطی احکام مربوط به این مسابقه را اعلام و کاپیتان تیم تبریزی را هم توبیخ کرد.

بر این اساس، شجاع خلیل‌زاده به دلیل آنچه رفتار غیر ورزشی قلمداد شده، توبیخ شده که کمترین میزان حکم انضباطی است که می‌تواند علیه بازیکنی صادر شود.

شجاع در پایان این بازی درگیری لفظی کوتاهی با ژوزه مورایس داشت که البته او در میکسدزون از مورایس به‌خاطر این درگیری عذرخواهی کرد.

دیگر خبرها

  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • بحث برانگیز: لوگوی باشگاه محبوب شما چند ستاره دارد
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • رسمی؛ اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • اینزاگی: این دربی میلان خیلی خاص است