Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانی زاده کارشناس مسائل بین الملل گفت: باید این فرهنگ سازی در میان کشورهای اسلامی صورت بگیرد که کالاهای فرانسوی به خاطر دشمنی رسانه ها و شخص رئیس جمهور فرانسه نسبت به مسلمانان و پیامبر اسلام، تحریم شود تا این کشور هزینه رفتار توهین آمیز خود را بدهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن هانی زاده کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با دیارآفتاب؛ در خصوص حمایت ماکرون رئیس جمهور فرانسه از توهین به پیامبر اسلام(ص) و واکنش کشورهای اسلامی به این اقدام، گفت: در طول حاکمیت ماکرون بر کاخ الیزه، جهان اسلام شاهد تشدید رفتار ضد اسلامی و اهانت به پیامبر اکرم(ص) از سوی رسانه ها و شخصیت های لائیک و ضد دینی فرانسه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس مسائل بین الملل گفت: از آنجایی که فرانسه به عنوان کانون حضور فراماسونری ضد دینی و ضد اسلامی شناخته می شود، رؤسای جمهور این کشور نیز به "فرقه ماسونی شاخه ضد دینی فرانسه" گرایش دارند و همین امر در تشدید اهانت ها به مسلمانان نقش موثری دارد.

وی افزود: رئیس جمهور این کشور به جای تعدیل رفتار خود از این اهانت ها پشتیبانی کرده است. به همین خاطر رویکرد ملت های اسلامی به سمت تحریم کالاهای فرانسوی تغییر کرد و باید این پدیده تقویت بشود تا فرانسه در قبال رفتار خصومت آمیز نسبت به مسلمانان خصوصا توهین به پیامبر گرانقدر اسلام، هزینه بدهد.

هانی زاده با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر کشورهای اسلامی در مقابله با چنین توهین هایی از سوی فرانسه، گفت: باید این فرهنگ سازی صورت بگیرد که کالاهای فرانسوی به خاطر دشمنی رسانه ها و شخص رئیس جمهور فرانسه نسبت به مسلمانان و پیامبر اسلام، تحریم شود تا این کشور هزینه رفتار توهین آمیز خود را بدهد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: پیامبر اسلام رئیس جمهور ضد دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی‌حجابی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی‌حجابی
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • احکام متناسب با جرم در پرونده‌های مرتبط با حجاب صادر شود
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • رئیسی: پیوند های عمیق اعتقادی و دینی دو ملت ایران و پاکستان ناگسستنی است/ تاکید بر مواضع مشترک
  • استقبال پاکستان از رئیس جمهور ایران؛ رئیسی وارد اسلام‌آباد شد