Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مرتضی موسوی زنوز با انتشار پیامی در صفحه مجازی، به رشید مظاهری حمله کرد
به گزارش آریا، مرتضی موسوی زنوز معاون فرهنگی باشگاه تراکتور، پستی در صفحه شخصی اینستاگرامی اش علیه رشید مظاهری دروازه سابق تیم تبریزی منتشر کرد.
مرتضی موسوی زنوز در این پست نوشت:
استقلالی ها مواظب رشید باشند!
همانطوری که به خاطر پول بیشتر و در حساس ترین زمان ممکن، پشت تراکتور را خالی کرد و با علم به اینکه در دو بازی آخر جام حذفی اخباری مصدوم بود، تمرینات را ترک و هنوز بازیکن تراکتور محسوب می شد، خارج از قواعد اخلاقی و حرفه ای از همراهی تیم اجتناب نمود و همین موضوع باید درس عبرتی برای سایر تیم ها به خصوص استقلال باشد که این رویه، می تواند توسط رشید دائمی باشد و در حساس ترین زمان ممکن و به خاطر مسائل مالی یا حتی ذخیره سید حسینی شدنش باعث شود تا بهانه های تازه ای بگیرد و هوای رفتن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفتاری که اعتماد مدیران باشگاه ها را در مورد بازیکنان متزلزل می کند. مهم تر از همه اینها، جانبداری کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از بازیکن مذکور است که بدون در نظر گرفتن حق و حقوق باشگاه تراکتور اقدام به صدور حکم کرد و این موقعیت را در اختیار کسی گذاشت که زمینه سوء استفاده های بیشتر را داشته باشد. با این وصف به مسئولان استقلال و هواداران این تیم توصیه می کنیم استاندارهای تعریف و تمجید از این بازیکن را رعایت کنند. چون پرشورهای تراکتور در مورد مظاهری کم نگذاشتند و بیشترین حمایت را از او کردند. اما رشید به همه آنها پشت کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معاون فرهنگی تراکتور استقلال مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان،

در این مراسم که با هماهنگی سپاه شهرستانی در مسجد علی بن ابیطالب ع سراوان  برگزار شد به نقش شهید حجازی و دیگر سرداران رشید اسلام در مبارزه با استکبار و دشمنان اسلام و مسلمین پرداخته شد.

 سردار شهید حجازی همچون سردار رشید اسلام سردار سلیمانی دارای شخصیتی انقلابی و پیرو ولایت فقیه و در میدان نبرد با دشمن خستگی ناپذیر بودند که در راه جهاد برای اسلام و مسلمین به شهادت رسیدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • اختلاف مدیرعامل و معاون تراکتور سر کلینزمن؛ فقط یحیی!
  • واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان،
  • مدل تازه کار فرهنگی برای حجاب؛ جمله قصار زاکانی بنر شد! | تصویر
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند