Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@08:55:26 GMT

پرگویی‌ها و ادعا‌های غلط ترامپ تمامی ندارد!

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۴۲۸۴

پرگویی‌ها و ادعا‌های غلط ترامپ تمامی ندارد!

خبرگزاری ایسنا: به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پیشتر در راستای این اظهارات غلطش گفته بود، مکزیک دارد برای ساخت دیوار مرزی پول میدهد در حالی که چنین چیزی درست نیست. او همچنین گفته که انتخاب بیمه سلامت برای کهنه نظامیان از جانب او بوده و اینکه او رقم زننده بزرگ‌ترین کاهش مالیاتی در تاریخ آمریکا بوده که هیچ یک درست نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌ها جزو موارد برجسته از اظهارات غلطی هستند که در سراسر ریاست جمهوری ترامپ مطرح شده اند در حالی که او در روز‌های آخر کمپین انتخاباتی بی وقفه اش نیز انرژی دوباره‌ای را برای چنین اظهاراتی به کار گرفته است.

او موارد جدیدی را مطرح ساخته از جمله مدعی ارقام "باور نکردنی" در زمینه پاسخ به همه گیری کروناویروس به رغم رکورد بالای موارد ابتلا و مرگ در اثر بیماری در کشورش شده است. همچنین رئیس دفترش نیز روز یکشنبه گفت، دولت ترامپ نمی‌تواند کروناویروس را تحت کنترل در آورد. او هشدار‌های سیاهی در مورد تقلب در انتخابات سوم نوامبر بدون ارائه سند و مدرکی در خصوص در میان بودن هرگونه نابکاری داده است.

ترامپ در تجمعات در تعطیلات آخر هفته نیز جو بایدن، رقیب دموکراتش را به عنوان سکاندار یک حزب مارکسیست که از طریق مسکو جیبهایش را با ۳.۵ میلیون دلار پول پر کرد، خوانده در حالی که چنین اتفاقی نیفتاده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: انتخابات آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعا‌های رییس اسرائیل علیه ایران

آفتاب‌‌نیوز :

"اسحاق هرتزوگ" رییس رژیم صهیونیستی با تکرار ادعا‌های این رژیم درباره وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران، نسبت به تولید تسلیحات هسته‌ای توسط ایران هشدار داد.

خبرگزاری دپ‌آ آلمان گزارش داد که هرتزوگ در گفت‌وگویی با روزنامه بیلد مدعی شد: مشخصا، بزرگ‌ترین تهدید علیه ثبات در جهان، تمایل ایران برای بمب است.

ادعای هرتزوگ در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی با وجود عضو نبودن در معاهده منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای (ان‌پی‌تی) بزرگ‌ترین زرادخانه اتمی در منطقه را دارد.
مقامات ایران تاکید کرده‌اند تولید و به‌کارگیری تسلیحات اتمی جایی در برنامه دفاعی ایران ندارد و ماهیت برنامه هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است.

رییس رژیم صهیونیستی خواستار اقدام جهانی علیه ایران در این زمینه، در صورت نیاز شد.

او بدون اشاره به فعالیت تخریبی رژیم صهیونیستی توسط برخی ریزبالگرد‌ها در روز‌های اخیر در ایران که مقامات ایران آن را بی‌اهمیت تلقی کرده و پدافند دفاع هوایی نیز با موفقیت توانست با آن مقابله کند، گفت که در "بازی شطرنج سیاست جهانی موضوع این است که مسئولانه و با خویشتن‌داری عمل کنیم. "

رییس رژیم صهیونیستی که تا کنون، علنا درباره این اقدام در ایران اظهار نظر نکرده است، با اشاره به این موضوع گفت: فکر می‌کنم بهترین کار این است که برای همه نامعلوم باشد.

هرتزوگ با نادیده گرفتن نقش ثبات‌زدای رژیم صهیونیستی در امنیت و ثبات منطقه به واسطه دهه‌ها اشغالگری، مدعی شد که ایران بی‌وقفه علیه تمدن غرب فعالیت می‌کند و به دنبال نفوذ بیشتر در خاورمیانه است و وحشت و نفرت را به سراسر جهان می‌پراکند.

او از اروپا خواست که به آنچه "تهدید واقعی علیه ثبات در جهان" و ناشی از ایران است توجه کند.

هرتزوگ در اظهاراتی ضدایرانی گفت که باید با ائتلاف ناتو با این کشور مقابله کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • تلویزیون اسرائیل تایید کرد؛ حمله جدید ارتش صهیونیستی در راه است
  • جزئیات وال‌استریت‌ژورنال از طرح اسرائیل برای حمله به رفح
  • افشای جزئیاتی از طرح اسرائیل برای حمله به رفح
  • ادعا و هشداری تازه؛ التهابات در بازار ارز بیشتر خواهد شد؟
  • فیلم| اعترافات جالب فرمانده پایگاه نواتیم اسرائیل : این حمله بی سابقه ترین حمله به پایگاه بود
  • ادعا‌های رییس اسرائیل علیه ایران
  • صدای پای ترامپ ، بلندتر از همیشه می آید
  • جان بر کف و بی ادعا؛ مثل سبزپوشان سپاه
  • سفر «بلینکن» با تمرکز بر روسیه و ایران/ وزیر خارجه آمریکا از چین چه می‌خواهد؟