Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی مازندران اعلام کرد: جمال انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی طی حکمی حسن جورسرا را به عنوان رئیس اداره و شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان قائمشهر منصوب کرد.

در بخشی از احکام صادره آمده است: احقاق همه جانبه‌ی حقوق و رسیدگی عادلانه جایگاه ویژه‌ای در سازمان تعزیرات حکومتی دارد و اجرای عدالت از اصول بنیادین نظام جمهوری اسلامی و جوهره احکام و حدود الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مراسم معارفه با حضوریوسف پور فرماندار شهرستان قائمشهر و یدالله ملکی مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران در فرمانداری این شهرستان برگزار و از خدمات انوشیروان محمودیان تقدیر شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی مازندران جمهوری اسلامی فرمانداری قائمشهر تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا سالاری گفت: پرونده نگهداری و فروش 2 هزار و 560 کیلوگرم شکر خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش 652 میلیارد و 800 میلیون ریال برای یک کارخانه قند در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و رعایت نشدن ضوابط اختصاصی کالاهای اساسی، تخلف انتسابی را محرز و با توجه به موجود نبودن شکرها، متهم را به پرداخت هزار و 305 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری گفت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بررسی از این کارخانه، گزارش تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب
  • کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات