Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : ۴۱ سال است که دشمن به شکل‌های مختلف علیه کشور ما دسیسه‌چینی می‌کند، ولی به لطف حضور همیشگی مردم و درایت، تدبیر، تیزبینی و هوشمندی رهبر معظم انفلاب همه این فتنه‌ها نقش بر آب شده است.

او با تاکید بر خدمات گسترده نظام اسلامی به مردم در طول چهار دهه اخیر، گفت : نظام جمهوری اسلامی زیرساخت‌های روستا‌ها را به سطحی ارتقاء داده که اکنون تقاضای مردم، افزایش سرعت اینترنت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اداره مناسب کشور در زمان تحریم و بحران کرونا، افزود: با وجود تحریم‌های اقتصادی و مشکلات مالی کشور، هزینه‌های درمان کرونا در کشور ایران بسیار ارزان‌تر از کشور‌های همسایه است.

بازوند افزود: جمهوری اسلامی از هر زمانی مقتدر و باصلابت‌تر است، زیرا مردم خواهان این تداوم انقلاب و نظام هستند و از آن با جان و دل دفاع می‌کنند و همه آماده جانفشانی هستیم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه جمهوری اسلامی قانون اساسی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های هفته «زمین پاک» در کرمانشاه اعلام شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: هدف از برگزاری هفته زمین پاک فراهم آوردن فضایی برای فعالیت‌های توسعه‌ای دوستداران محیط زیست است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، احد جلیلیان امروز _ یکشنبه دوم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته زمین پاک (۲ الی ۸ اردیبهشت‌ماه) و شعار این هفته «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین»، اظهار کرد: شعار جهانی این هفته «سیاره زمین در مقابل پلاستیک» است.

وی هدف از برگزاری هفته زمین پاک و هوای پاک فراهم آوردن فضایی برای فعالیت‌های توسعه‌ای دوستداران محیط زیست دانست و افزود: شعار محیط زیست بر اساس محیط زیست مردم‌پایه، هوشمند و فناورانه است و محیط زیست سالم با مشارکت آحاد مردم تحقق می‌یابد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: به هر اندازه دانش‌افزایی و آگاهی در خصوص محیط زیست داشته باشیم به همان میزان محیط زیست برای ما و نسل آینده سالم می‌ماند.

جلیلیان با اشاره به برنامه‌های اجرایی در این هفته، گفت: برگزاری کارگاه و کارگروه مدیریت پسماند؛ فرهنگ‌سازی و آموزش مردم به خصوص جوامع محلی، دانش‌آموزان و دانشجویان؛ پاکسازی بوستان‌ها و پارک‌ها با مشارکت بیش از ۳۷ انجمن‌های مردم نهاد در سطح استان، نشست تخصصی به صورت وبیناری با رئیس سازمان محیط زیست و برگزاری نشستی با مدیران ۵۵ خانه محیط زیست استان از جمله برنامه‌های اجرایی این هفته است.

وی با بیان اینکه ۸۰ میلیون ایرانی ۸۰ میلیون همیار محیط زیست هستند، اضافه کرد: همیاران در راستای حفظ محیط زیست با ما همکاری می‌کنند.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: هم استانی‌ها با توجه به بارش‌های خوب و طبیعت زیبای بهاری و حیات وحش استان مردم برای حفظ محیط زیست عاری از هرگونه آلودگی مشارکت داشته باشند.

کد خبر 746658

دیگر خبرها

  • چرا ایران بزرگ و قدرتمند نمی‌خواهد وارد جنگ با اسرائیل شود؟
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • کارشناس مسائل خاورمیانه: بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • برنامه‌های هفته «زمین پاک» در کرمانشاه اعلام شد
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • مماشات با کاظم صدیقی و علیرضا پناهیان مردم را به دین و نظام بدبین کرده