Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جاده حادثه ساز گلحصار با حضور مسئولان محلی به منظور کاهش تصادفات جاده ای و در راستای احقاق مطالبات به حق مردم این روستا کلنگ زنی شد و بر اساس برآوردهای صورت گرفته در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، جاده روستای گلحصار از جاده های پرخطری است که به دلیل عرض کم و عدم روشنایی کافی، همواره حادثه ساز بوده و مردم گلحصار تعداد زیاد از عزیزان خود را به دلیل نامناسب بودن این جاده در تصادفات رانندگی از دست داده اند و در بسیاری از موارد نیز تصادفات منجر به مصدومیت و آسیب جدی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهسازی و تعریض راه روستای گلحصار مطالبه جدی مردم این منطقه است که بر اساس اسناد موجود از سال 97 مصوباتی برای اجرای این پروژه انجام گرفته که با تامین اعتبار، این پروژه به مرحله اجرا برسد که متاسفانه تا به حال اقدامی در این راستا صورت نگرفته بود اما صبح امروز با کلنگ‌زنی پروژه تعریض جاده و رسیدگی به این مطالبه به حق مردم آغاز شد.

امین بابایی در آیین کلنگ‌زنی عملیات اجرایی تعریض جاده گلحصار با اشاره به لزوم توجه به روستاها اظهار داشت: روستاها به عنوان کانون تولید و اقتصاد نیازمند توجه جدی در ابعاد مختلف هستند.

وی با اشاره به وسعت روستاهای بخش کهریزک از جمله روستای گلحصار افزود: روستای گلحصار از جمله روستاهای با تراکم بالای جمعیتی در بخش کهریزک است که توجه به موضوعات عمرانی جهت آسایش و رفاه مردم این روستا در دستورکار قرار دارد.

بخشدار کهریزک تصریح کرد: جاده روستای گلحصار همواره به سبب ناایمن بودن از جهت باریک بودن جاده خطرات زیادی را متوجه مردم روستا می کرد و تصادفات در این جاده به معضل مهمی تبدیل شده بود، به همین سبب تعریض این جاده از اولویت های مهمی بوده که امروز به نتیجه رسید.

بابایی سپس گفت: عملیات تعریض جاده گلحصار با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان انجام می شود که با پیگیری های جدی و نظارت کافی این پروژه در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

فرمانده پلیس راه استان کرمان : تلفات حوادث جاده‌‌ای استان امسال 23 درصد کاهش یافته استافزایش 3.3 درصدی تردد در جاده‌های کشورجاده‌های «سیاخ دارنگون» بوی مرگ می‌دهد/ روزگار ناخوش اهالی این منطقه محروم

در ادامه علی کلهر با اشاره به دغدغه مردم گلحصار در پیگیری این پروژه اظهار داشت: با توجه به ناایمن بودن این جاده و خطرات فراوان آن، عملیات اجرایی این پروژه به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

وی بیان کرد: حدود 3200 متر از طول مسیر از قسمت خط آهن تا جاده قم در حریم شهرداری منطقه 20 است که قول مساعد برای تعریض آن داده شده است و از قسمت راه‌آهن تا میدان گلحصار با مشارکت و همکاری شورا و دهیاری گلحصار و شورای بخش تعریض می‌شود.

رئیس شورای بخش کهریزک با اشاره به اعتبار تخصیص یافته به این پروژه افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و توافق با پیمانکار پروژه، مبلغ 8 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است.

کلهر همچنین تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع امید است تا دهه مبارک فجر شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه مهم باشیم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روستای گلحصار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره جزئیات یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار اظهار کرد: پروژه‌های بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض مسیر کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری، همزمان با یکصد و هجدهمین رویداد امید و افتخار در روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳- تحویل شهروندان خواهد شد.

حق‌بین با اشاره به اهمیت بهسازی آسفالت معابر بزرگراهی شهر تهران به ویژه بزرگراه آزادگان یادآور شد: طی سالیان گذشته روند بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان به دلایلی مختلف از جمله کمبود آسفالت و بتن غلتکی یا عدم صدور مجوزهای ترافیکی با کندی پیش می‌رفت تا اینکه مدیریت شهری در سال گذشته تصمیم گرفت ضمن انتخاب یک گزینه اجرایی مناسب‌تر، علاوه بر تسریع روند بهسازی، جریان ترافیک در هنگام اجرای عملیات عمرانی را تسهیل کند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ همزمان با خرید کارخانجات جدید آسفالت و ثبت رکورد تولید و اجرای ۱.۵ میلیون تن آسفالت، انتخاب روش احیای عمیق با سیمان، سبب شد تا سرعت کار بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان دو چندان شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با یادآوری اینکه عملیات بهسازی مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان در فاصله سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱ فقط روی یک مقطع ۹ کیلومتری انجام شده بود، گفت: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۲ کیلومتر از مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان به صورت تمام عرض بهسازی شد و از این حیث در سرعت بهسازی روکش آسفالت معابر بزرگراهی نیز به رکوردی جدید دست یافتیم.

وی با اشاره به اهمیت بهسازی بزرگراه آزادگان به عنوان کمربندی جنوبی و غربی تهران و وسعت پروژه بهسازی بزرگراه آزادگان، گفت: در سال ۱۴۰۲ مساحتی بالغ بر ۲۱۶ هزار مترمربع از این بزرگراه با اجرای ۵۱ هزار تن آسفالت و هزینه ۲۵۲ میلیارد تومان بهسازی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص دومین پروژه قابل بهره‌برداری در محدوده بزرگراه آزادگان، یادآور شد: عرض کم محور کندروی بزرگراه آزادگان در مسیر جنوب به شمال و در محل تقاطع با بزرگراه شهید لشگری منجر به ایجاد گره و گلوگاه ترافیکی یا پس زدگی بار ترافیک می‌شد و از این رو تعریض این مقطع از مسیر کندروی بزرگراه از ۲ خط عبوری به ۳ خط و اصلاح لوپ‌های منتهی به آن از فرودین سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ایمن‌سازی و تحکیم کوله پل‌های ۳ گانه بزرگراه شهید لشگری و اجرای دیواره‌ها از دیگر اقداماتی است که به عنوان پیش نیاز عملیات تعریض و در قالب این پروژه انجام شد و مجموعه اقدامات یادشده علیرغم دشواری‌های اجرایی به دلیل مجاورت با ترافیک سنگین بزرگراه آزادگان طی یکسال به اتمام رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران. هزینه پروژه تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی آزادگان در محدوده پل شهید لشگری را نیز ۴۳ میلیارد تومان عنوان کرد و بر این اساس، از مجموع هزینه انجام شده ۲۹۵ میلیارد تومانی برای پویش امید و افتخار آتی خبر داد.

کد خبر 6087603

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • آغاز طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم- جعفرآباد