Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مشترک کمیته پدافند غیر عامل وزارت کشور وشورا‌های پدافند غیر عامل استان‌ها امروز دوشنبه (۵ آبان) با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در وزارت کشور برگزار شد. برچسب ها: وزیر کشور پدافند غیرعامل

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر کشور پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاوروف: طرح صلح اوکراین بی‌نتیجه است

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری رویترز، وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه‌ای با روزنامه روسی «ایزوستیا» که امروز (جمعه) منتشر شد، اظهار داشت: به هر حال ما آماده مذاکره هستیم، اما نه بر اساس «طرح صلح» ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین.

سرگئی لاوروف افزود که نشست صلح پیشنهادی [از سوی اوکراین] تا زمانی که مبناهای اساسی آن از جمله مشارکت نداشتن روسیه در آن تغییر نکند، موفق نخواهد شد.

وی با طرح این سوال که «چگونه سیاستمداری مهم در واشنگتن، بروکسل، لندن، پاریس یا برلین می‌گوید که هیچ جایگزینی برای طرح [صلح] زلنسکی وجود ندارد؟»، مفاد این طرح مبنی بر خروج روسیه از سرزمین‌هایی که تصرف کرده است را غیرقابل قبول خواند.

لاوروف گفت که با مقام‌ها و دیپلمات‌های سوئیس ملاقات کرده است و به او اطمینان داده‌اند که نشست صلحی که بِرن پذیرفته میزبان آن باشد، مشارکت روسیه را شامل می‌شود و بر اساس شرایط «واقع‌بینانه» برگزار خواهد شد.

وزیر امور خارجه روسیه افزود که مقام‌های سوئیس به او گفته‌اند «ما درک می‌کنیم که هیچ چیز بدون حضور شما حل نمی‌شود و این [عدم حضور روسیه در نشست صلح اوکراین] ناعادلانه است» و هنگامی که این طرح به «نتیجه‌ای جمعی» تبدیل شد، از روسیه دعوت می‌شود.

لاوروف همچنین اظهار داشت که پیشنهادهای ایالات متحده برای گفت‌وگو در مورد معاملات تسلیحاتی عملی نیست.

وی با بیان اینکه «این یک شوخی است» به روزنامه ایزوستیا گفت: همه اینها به این موضوع برمی‌گردد که سیاست خارجی در ایالات متحده توسط افرادی اداره می‌شود که نمی‌دانند چگونه درگیر دیپلماسی شوند.

دیگر خبرها

  • زاخارووا: روسیه در کنفرانس اوکراین شرکت نمی‌کند
  • کره شمالی هرگونه نشست با ژاپن را رد کرد/توکیو در امور ما دخالت نکند
  • لاوروف: طرح صلح اوکراین بی‌نتیجه است
  • راهبرد وزارت جهاد کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • واکنش وزیر اسبق به خودکشی دکتر پرستو بخشی: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است
  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • اقتصاد فرهنگ و هنر یکی از اولویت‌های اصلی وزارت فرهنگ است / هر فعل اقتصادی نیازمند انضمام نگاه فرهنگی است
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • جهش تولید بدون اصلاح انگاره‌های ذهنی وجود ندارد
  • راهبرد وزارت کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است