Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@17:38:04 GMT

توضیح شجاع درباره بوسه جنجالی روی لوگوی الریان

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۴۵۹۰

توضیح شجاع درباره بوسه جنجالی روی لوگوی الریان

مدافع سابق پرسپولیس بعد از واکنش تند هواداران پرسپولیس نسبت به انتشار عکس‌های معارفه‌اش در الریان و بوسه روی لوگوی این تیم قطری، واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، شجاع خلیل‌زاده در خصوص عکسی که از او و بعد از عقد قرارداد با الریان منتشر شده گفت: واقعا قصد نداشتم با این کار هواداران پرسپولیس را برنجانم اما یکی از مسئولان باشگاه از من خواست که این کار را انجام دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شما بگویید وقتی یکی از مسئولان باشگاه این کار را از من درخواست کرد آیا می‌توانستم جواب منفی بدهم؟ متاسفانه یکسری از افراد از این عکس سواستفاده کردند اما خدا خودش شاهد هست که این کار را برای ناراحت کردن هواداران انجام ندادم. مسئول باشگاه از من چنین درخواستی داشت و من هم به درخواست او این کار را انجام داد.

خلیل‌زاده در پایان گفت: قصد من ناراحت کردن هواداران عزیز پرسپولیس نبود چرا که آنها همیشه برای من محترم و مهم هستند. اگر این کار من باعث ناراحتی شده از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم و می‌گویم که هیچ قصدی برای ناراحت کردن آنها نداشتم.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ شجاع خلیل زاده الریان قطر پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه هواداران پرسپولیس قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس که به دلیل تخلفات هوادارانش در دیدار با ذوب آهن به جریمه مالی محکوم شده بود، درخواست خود را در کمیته استیناف مطرح کرد اما با موافقت این کمیته همراه نشد.

کمیته استیناف اعلام کرد: با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد .رأی صادره قطعی است.

به این ترتیب باشگاه پرسپولیس ملزم به پرداخت مبلغ 51 میلیون تومان خواهد بود. نکته جالب اینکه دیدار با ذوب آهن در استادیوم فولادشهر برگزار شد و هواداران پرسپولیس به خاطر بازی خارج از خانه جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • مذاکره پرسپولیس با اوسمار برای قرارداد جدید
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • خبری بد و جنجالی برای استقلال و پرسپولیس/ حذف قطعی یکی از این دو تیم از آسیا
  • جریمه هواداران پرسپولیس قطعی شد
  • یک ادعای جنجالی؛ استقلال از آسیا حذف می‌شود یا پرسپولیس؟
  • عذرخواهی شجاع خلیل‌زاده پس از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن + عکس
  • عذرخواهی کاپیتان تراکتور از هواداران