Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله حاج سید رضا فاضلیان پس از عمری مجاهدت علمی و عملی دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، عالم جلیل‌القدر آیت‌الله حاج سیدرضا فاضلیان بعد از تحمل یک دوره بیماری بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به ملکوت اعلی پیوست.

این عالم ربانی در سال ۱۳۰۷ هجری شمسی در محله شالبافان شهر همدان دیده به جهان گشود و پس از عمری مجاهدت علمی و عملی امروز پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر ساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان همدان بیان کرد: خروجی این جلسات باید منجر به رفع مشکلات مردم شود.

وی با اشاره به اینکه نیازمند راه اندازی اردوگاه تربیتی مناسب نسل جوان و نوجوان هستیم، افزود: متأسفانه زیر ساخت‌های تربیتی در استان ضعیف است.

شعبانی ادامه داد: مراکزی که امروز به اسم اردوگاه‌های تربیتی از آن یاد می‌شود، تنها کاربرد تفریحی دارند و تربیت محور نیستند.

وی تصریح کرد: ایجاد اردوگاه تربیتی در همدان هم در سند فرهنگی به آن تأکید شده و هم در مصوبات سال گذشته آمده است.

امام جمعه همدان بیان کرد: ظرفیت‌هایی که امروز در اختیار نهادها و ادارات مختلف می‌باشد، همه متعلق به مردم و جوانان این شهر است و هیچکس مالک آن نیست.

شعبانی گفت: یکی از مراکز بهزیستی در محدوده عباس‌آباد سالیان سال متروکه بود که در سال گذشته با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی این ظرفیت شناسایی شد.

وی اظهار کرد: در این جلسه مصوب شود، این اردوگاه اگر به مزایده گذاشته شود، زیر نظر بهزیست و در اختیار توانیابان و نسل جوان باشد.

شعبانی با بیان اینکه این مرکز باید به اردوگاه تربیتی برای استفاده جوانان تبدیل شود نه صرفاً باغ تفریحی، گفت: وجود خوابگاه دانشجویی از مطالبات اصلی دانشجویان دانشگاه زینب کبری (س) است که باید فکر جدی برای آن شود.

وی افزود: امامزاده خضر (ع) و مزار مطهر شهید گمنام در منطقه کوی خضر دارای ظرفیت فرهنگی خوبی است که باید زیر ساخت‌های آن فراهم شود.

کد خبر 6082060

دیگر خبرها

  • اعمال انسان بدون پذیرش عملی ولایت هیچ ارزشی ندارد
  • زیر ساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است
  • اجیری و مزدوری در اسلام مکروه است / نباید تمام حیثیت علمی و عملی انسان در اختیار کارفرما باشد
  • زیرساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • دعوت آیت الله شاهچراغی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور
  • وعده صادق قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)