Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:25:10 GMT

تهران| ۶۵ تن گوشت منجمد تاریخ گذشته در کهریزک کشف و ضبط شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۴۶۶۵

تهران| ۶۵ تن گوشت منجمد تاریخ گذشته در کهریزک کشف و ضبط شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از کشف و شناسایی محموله ۶۵ تنی گوشت منجمد توسط بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری به ارزش تقریبی ۵۰ میلیارد ریال از یک واحد سردخانه غیر مجاز در بخش کهریزک خبر داد. - اخبار استانها -

لطف‌الله ستاره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری با اشاره به کشف و ضبط بیش از 65 تن گوشت منجمد اظهار داشت: در گشت مشترک اتاق اصناف شهرستان ری و دستگاه‌های نظارتی شهرستان از انبارهای بخش کهریزک بازرسان این اداره موفق به شناسایی میزان قابل توجهی گوشت فاسد به ارزش تقریبی 50 میلیارد ریال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سردخانه غیرمجاز در شرایطی کاملا غیراستاندارد و فاقد مجوزهای لازم اقدام به نگه داری بیش از 60 تن گوشت منجمد کرده که در حداقل 6 ماه گذشته تاریخ مصرف این گوشت‌ها به پایان رسیده و علاوه بر آن با توجه به بررسی قاضی پرونده تخلف احتکار نیز برای این کالای مصرفی محتمل است.

500 تن شکر قاچاق در استان البرز کشف شدآذربایجان‌شرقی| بیش از 16 تن خاک طلای قاچاق در ورزقان کشف شد3.7 تن مواد مخدر با تلاش پلیس استان بوشهر کشف شد

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه تاکید کرد: با توجه به حضور کارشناس دامپزشکی و تایید بر فساد گوشت‌های کشف شده و عدم سلامت، به دستور مقام قضایی تمامی گوشت‌های کشف شده به منظور نمونه‌گیری و آزمایش جهت تایید نهایی به سردخانه معتمد اداره دامپزشکی منتقل شد.

ستاره در پایان خاطرنشان کرد: در جریان این بازرسی یک نفر بازداشت و پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی مربوطه ارجاع شد و با توجه به محرز بودن فساد در گوشت این اقلام پس از تایید نهایی معدوم‌سازی می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتاق اصناف شهرستان ری گوشت منجمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی

قاسم پیشه ور رئیس اتاق اصناف کشاورزی گفت: با توجه به گلایه مندی کشاورزان، جایزه تحویل گندم به ازای هرکیلو ۲ هزارتومان باید هرچه سریع تر توسط رئیس‌جمهور اعلام شود تا گندم تولیدی به هدر نرود.

او با بیان اینکه تخصیص جایزه گندم راهکاری موثر در راستای خودکفایی گندم محسوب می شود، افزود: بنابر اعلام معاونت زراعت، اگر دولت جایزه گندم را تخصیص دهد، پیش بینی می‌شود که میزان خرید از مرز ۱۱ میلیون تن فراتر رود.

پیشه ور ادامه داد: اگر جایزه خرید به گندم اختصاص نیابد، گندم تولیدی جایگزین خوراک دام و طیور یا به آن سوی مرزها قاچاق می‌شود که با این وجود دولت  برای تامین گندم مورد نیاز ناگزیر به واردات است.

رئیس اتاق اصناف کشاورزی گفت: با اعلام جایزه گندم، کشاورزان اطمینان خاطر دارند که دولت حمایتشان می‌کند، لذا این امر در پایداری تولید و جلوگیری از مهاجرت به شهرها تاثیر بسزایی دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • عشایر ملارد سال گذشته ۱۰۰۸ تُن گوشت قرمز تولید کرده اند