Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج آزمون کارشناسی ارشد امروز اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بر اساس اطلاعات واصله نتایج آزمون کارشناسی ارشد قرار است تا ساعاتی دیگر بر روی سایت سنجش قرار گیرد.

همچنین پاسخ نهایی قبول شدگان در آزمون سراسری نیز از تا دهم آبان طریق سایت سنجش در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کنکور آزمون کنکور کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت و کنترل وسایل توزین مراکز فروش در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل استاندارد لرستان گفت: همزمان با ماه پرفیض و برکت رمضان و در آستانه سال نو، عرضه کالا‌های مصرفی همچون آش، حلیم، شیرینی، آجیل و خشکبار، میوه و تره‌بار، مواد پروتئینی و سایر کالاها در مراکز فروش کنترل و آزمون همه وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در آنها مورد پایش و سنجش قرار می گیرد.

وحید والی زاده مرادی افزود: نمونه برداری و آزمون از اقلام خوراکی با مصرف بالا، پایش وسایل توزین و خالص فروشی در صنوف، بازرسی از نازل های سوخت مایع و بازدید از مراکز عرضه لوازم خانگی از جمله مواردی است که در قالب این طرح در حال اجرا است. 

این طرح با همکاری سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف و اتاق اصناف استان از ۲۲ اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان آغاز شده و تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نظارت و کنترل وسایل توزین مراکز فروش در لرستان
  • پربازدیدترین‌های ایمنا در سال ۱۴۰۲
  • اعلام جزئیات ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۳
  • برنامه زمانی فرآیند‌های مهم آزمون‌های سال ۱۴۰۴ اعلام شد+جزئیات
  • جزئیات کنکور ۱۴۰۳؛ ثبت‌نام نوبت دوم کنکور از ۷ فروردین!
  • اعلام زمان ثبت‌نام نوبت دوم کنکور ؛ جزئیات کنکور ۱۴۰۳
  • جزئیات ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اعلام جزئیات کنکور ۱۴۰۳/ ثبت‌نام نوبت دوم کنکور از ۷ فروردین آغاز می‌شود
  • پیش بینی سطح دشواری سؤالات کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • نحوه پذیرش کاردانی به کارشناسی رشته علوم آزمایشگاهی تغییر کرد