Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@15:50:39 GMT

دستگیری سارق و عامل حریق عمدی در سیاهکل

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۴۶۹۹

دستگیری سارق و عامل حریق عمدی در سیاهکل

فرمانده انتظامی سیاهکل از شناسایی و دستگیری سارق و عامل حریق عمدی خودرو نیسان در این شهر ستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "حسین امیدخواه" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی آتش‌سوزی یک دستگاه خودرو در یکی از روستا‌های شهرستان سیاهکل، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که خودرو نیسانی که در جلوی درب منزل صاحبش پارک بوده به علل نامعلومی دچار حریق شده است افزود: آتش توسط عوامل آتش‌نشانی مهار شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با توجه به اعلام کارشناسان آتش‌نشانی و بررسی‌های صورت گرفته حریق این خودرو عمدی بوده است تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات از مالک خودرو و اقدامات صورت گرفته، متهم آتش‌سوزی را شناسایی کردند.

سرهنگ امید‌خواه بیان داشت: با هماهنگی قضائی متهم 35 ساله در مخفیگاهش دستگیر و مقداری مواد روانگردان از نوع شیشه از وی کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اقرار و علت و انگیزه‌اش را مصرف مواد روانگردان شیشه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات متهم به سرقت دو دستگاه خودرو پراید از شهرستان‌های رشت و لاهیجان اعتراف که این خودروها توسط ماموران انتظامی کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگیری سارق سياهكل فرمانده انتظامی سياهكل عامل حریق عمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه

  سرهنگ "علی میر " فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه در توضیح جزییات خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی از وجود ۲ دستگاه خودروی سرقتی در یکی از محلات شهرستان، مطلع بلافاصله به محل اعزام میگردند.

 وی افزود: با بررسی به عمل آمده یک خودرو سورای تویوتا شماره موتور و شاسی توسط سارق یا سارقین مخدوش گردیده بود ضمنا سارق خودروی سواری پژو نیز در این راستا با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و خودرو‌ها تحویل مالباختگان گردید.


  
  

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران