Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی یزدان دوست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان مطالبات مربوط به ۱۸ بانک عضو کمیسیون بانک‌های استان بوده که امسال این میزان نسبت به سال گذشته با ۴.۱۶ درصد کاهش روبرو بوده است.

وی با بیان اینکه این میزان مطالبه برای استانی مانند قزوین مناسب نیست، تصریح کرد: این در حالی است که بانک‌های عامل با وجود این میزان مطالبه‌گری، تمام سعی و تلاش خود را دارند تا بتوانند با ارایه راهکار و تسهیلات مورد نیاز از تعطیلی و غیرفعال شدن بسیاری از واحدهای تولیدی سطح منطقه خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این میزان مطالبه اگر توسط بانک‌ها وصول و دوباره و در قالب تسهیلات به بازار وارد شود و یا بتوانیم با آن مشکلات حوزه تولیدی و صنعتی را برطرف کنیم بدون شک انقلابی در بخش‌های مختلف را نیز شاهد خواهیم بود.

یزدان دوست یادآور شد: این در حالی است که میزان منابع بانکی استان ۲۰۶ هزار میلیارد ریال است اما تاکنون ۲۱۷ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه‌های مختلف از جمله قرض الحسنه، خدمات بازرگانی، کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و صادرات پرداخت شده است. 

برچسب‌ها استان قزوین بانک ملی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین بانک ملی ایران استان قزوین بانک ملی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سید علی ترابی در نشست بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات بنیاد با حضور مسئول بنیاد علوی در استان آذربایجان‌غربی با اعلام این مطلب افزود:در سال ۱۴۰۲ در مجموع ۲۳۵ نفر از سوی بنیاد به بانک‌های عامل معرفی که از این تعداد ۲۰۰ نفر تسهیلات خود را دریافت کردند.

سیدعلی ترابی تسهیلات پرداختی را در حوزه‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، باغبانی صنعت و خدمات عنوان کرد. 

وی افزود: امسال نیز سهم شهرستان اشنویه از محل اعتبارات آن بنیاد ۲۰۰ طرح می‌باشد.

در این نشست خانم کاشفی دوست راهبرد‌های اصلی بنیاد علوی در مناطق محروم را برشمرد و گفت این راهبرد‌ها در حوزه اشتغال و کار آفرینی، آموزش، سلامت و درمان خواهد بود که در سالجاری برای تحقق آن در مناطق مختلف استان تلاش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه
  • بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است
  • تسهیلات بانکی در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد
  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • مطالبه ۳۰ همتی شهرداری مشهد از دولت
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد