Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رشت در نامه‌ای به استاندار گیلان نوشت: متاسفانه عدم درایت مسئولان اقتصادی در استان کمر مردم را زیر بار مشکلات و گرانی‌ها و عدم ثبات بازار خم کرده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رشت در نامه سرگشاده خطالب به استاندار گیلان نوشت: متاسفانه عدم درایت و تدبیر مسئولان اقتصادی در استان ائم از معاونت اقتصادی، اداره کل صمت، جهاد کشاورزی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. کمر مردم را زیر بار مشکلات وگرانی‌ها و عدم ثبات بازار خم کرده است.   متن نامه به شرح زیر است:
جناب آقای زارع
استاندار محترم گیلان

با سلام و تحیات فراوان|، متاسفانه عدم درایت و تدبیر مسئولان اقتصادی حضرتعالی در استان ائم از معاونت اقتصادی حضرتعالی، اداره کل صمت، جهاد کشاورزی و... کمر مردم را زیر بار مشکلات وگرانی‌ها و عدم ثبات بازار خم کرده و مردم را به ستوه آورده است.
متاسفانه استان گیلان با اینکه خود از استان‌های اصلی و مهم پرورش وتولید مرغ در کشور است امروز با کمبود مرغ وعدم ثبات قیمت مرغ در بازار مواجه شده است.
این اصلا در شان مردم این استان نیست با اینکه گیلان روزانه بیش از دوبرابر حد نیاز خود تولید وپرورش مرغ دارد امروز با بی تدبیری و بی مسئولیتی مسئولان اقتصادی شما در این اوضاع وخیم کرونا در صف خرید مرغ تعاونی باشند. این درست نیست، شما روزی ادعای رونق اقتصادی در زندگی مردم را داشتید وبا همین ادعا مردم به شما اعتماد کردند، اما امروز شاهدیم که از کنترل قیمت مرغ هم عاجز هستید.
آقای استاندار، از شما خواهشمندیم به داد مردم مظلوم استان گیلان برسید و بدون ملاحظه نظارت بر اوضاع را نه فقط در جلسات وپشت تریبون‌ها بلکه به صورت میدانی و انقلابی دربین این مردم صبور و مظلوم دربازار‌های اصلی شهر دنبال کنید تا بلکه مسئولان اقتصادی شما هم از پشت میزهایشان بیرون بیایند و به درد مردم برسند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی بسیج دانشجویی مسئولان اقتصادی عدم ثبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیمات نهادهای حاکمیتی به اطلاع مردم برسد

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم نقش‌آفرینی مردم در اقتصاد کشور، گفت: تصمیمات نهادهای حاکمیتی باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد، امروز _ چهارشنبه هشتم فرودین_ در جمع معاون، مدیران کل و کارکنان حوزه‌ی اقتصادی استانداری با تاکید بر تحقق شعار سال اظهار کرد: برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب برنامه‌ریزی کنید و راهبرد داشته باشید.

وی افزود: با برنامه‌ریزی صحیح و تسهیل مشارکت مردم در حوزه‌های اقتصادی استان، همه تلاش مدیران معطوف رشد و توسعه اقتصادی شود.

استاندار خراسان‌شمالی ضمن تاکید بر توجه جدی مسئولان به مشارکت دادن مردم در امور اقتصادی استان، بیان کرد: اطلاع‌رسانی از برنامه‌ها و تصمیمات نهادهای حاکمیتی به مردم ضروری است.

حسین‌نژاد گفت: با استفاده از هیئت‌های اندیشه‌ورز، نخبگان و سرمایه‌گذاران، رونق تولید و سرمایه‌گذاری در استان در همه بخش‌ها به ویژه در بخش کشاورزی بیشتر شود.

کد خبر 739651

دیگر خبرها

  • جهش تولید با اتحاد و مشارکت اقتصادی رخ می‌دهد
  • خبرنگاران کارنامه اعمال مسئولان را گزارش کنند
  • تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد
  • مسئولان قم، از نگاه جزیره‌ای فاصله بگیرند
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • تصمیمات نهادهای حاکمیتی به اطلاع مردم برسد
  • لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان
  • دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان
  • وظیفه مدیران، ارائه خدمات بهینه به جامعه
  • استاندار گیلان با حادثه دیدگان حمله تروریستی در روسیه ابراز همدردی کرد