Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@13:22:14 GMT

مدیر باانگیزه و بانشاط در دولت نیست

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۴۸۶۰

مدیر باانگیزه و بانشاط در دولت نیست

فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت روحانی علاقه‌ای به استفاده از مدیران و وزرای بانشاط و باانگیزه ندارد؛ در صورتی‌که باید برای پیشرفت کشور از مدیران پرتحرک استفاده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سیدکمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: چون دولت فعالیت اجرایی انجام می‌دهد، باید از یک تحرک خاصی برخوردار باشد، حتماً ضروری است که از نیروهای جوان و بااستعداد و بانشاط استفاده کند تا بتواند در برابر مشکلات، راه‌حل پیدا کند و نیز کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از اینکه دولت روحانی علاقه‌ای به استفاده از مدیران و وزرای بانشاط و باانگیزه ندارد، گفت: وقتی سن افراد بالا می‌رود، شور و نشاط افراد کاهش می‌یابد؛ لذا دولت باید از مدیران باانگیزه و بانشاط استفاده می‌کرد.

مدیر باید از انگیزه بالایی برخوردار باشد

این فعال سیاسی اصولگرا عنوان کرد: فعالیت اجرایی، مسئولیتی سنگینی است که باید مدیران آن مدبر و از انگیزه بالایی برخوردار باشند، به خصوص اینکه در کشور ما مسئولیت‌های اجرایی از حساسیت بالایی برخوردار است و نوعی مسئولیت سنگین محسوب می‌شود.

سجادی ادامه داد: شخصی که به‌عنوان یک مدیر اجرایی انتخاب می‌شود، حتماً باید از روحیه بالا و تحرک برخوردار بوده و اهل ابتکار باشد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند که یک مدیر اجرایی باید شبانه‌روز فعالیت کند؛ لذا مدیری که سنی از او گذشته نمی‌تواند شبانه‌روز فعالیت کند یا اینکه نمی‌تواند ساعات زیادی را کار کند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تأکید کرد: ضروری است که مدیرانی انتخاب شوند که هم از تجربه مناسبی برخوردار باشند و هم جوان باشند.

مشکل در منابع طبیعی نیست، مشکل در نوع انتخاب مدیران است

سجادی ادامه داد: تقریباً امروز همه مردم به این نتیجه رسیده‌اند که ما مشکل کمبود منابع طبیعی نداریم، بلکه مشکل اصلی ما در نوع مدیریت‌ها است و حتی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هم به ضعف مدیریت‌ها اشاره شده است؛ لذا اگر ضعف مدیریت‌ها و ناکارآمدی مدیران برطرف شود و با انتخاب صحیح به سمت یک نظام مدیریتی صحیح حرکت کنیم و رانت و رابطه‌بازی نباشد، بسیاری از مشکلات کشور اصلاح خواهد شد.

به گفته او؛ امروز کشور ما در همه زمینه‌ها به پیشرفت دست یافته؛ لذا در مهار تورم و پایین آوردن قیمت‌ها هم می‌توانیم موفق شد.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، صادق بوستانی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقى استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب‌ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار این است با توجه به تأکیدات رئیس جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی