Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@00:47:13 GMT

خرید ارزان ترین تورهای چارتری کیش از رسپینا

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۴۸۸۴

خرید ارزان ترین تورهای چارتری کیش از رسپینا

به گزارش افکارنیوز،

علیرغم وجود جاذبه های گردشگری و تاریخی متعدد و بسیار با ارزش در اقصی نقاط کشورمان، جزیره کیش به دلیل بهره مندی از سواحل زیبا و مرکز خرید لوکس و تفریحات هیجان انگیز به یکی از توریستی ترین نقاط تبدیل شده است. به طوریکه تنوع بسیار بالایی در تورهای آن وجود داشته و از نظر قیمت نیز با هم کاملا متفاوت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای خرید تورهای متنوع و ارزان قیمت، سایت خرید تور کیش رسپینا خدمات و سرویس های منحصر به فردی را ارائه داده است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت.

مجری مستقیم تور کیش از تبریز

قیمت تورهای کیش تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی قرار دارد که از جمله آنها می توان به نقش واسطه ها در ارائه این تورها اشاره نمود. سایت ها و آژانس های مسافرتی که به عنوان واسط فروش مجریان مستقیم تورهای کیش می باشند، برای دریافت سود مبلغ و هزینه نهایی تور را افزایش می دهند. به همین دلیل بهتر است برای خرید تور کیش از تبریز سایت و مجموعه هایی را انتخاب کنید که خود مجری و برگزار کننده مستقیم تور می باشند. به عنوان مثال، رسپینا یکی از شناخته شده ترین مجریان مستقیم تور کیش از تمام شهرهای ایران می باشد که بدون واسطه و با قیمت ارزان تورهای متنوعی را ارائه می دهد.

خرید تور چارتری کیش از رشت

با توجه به اهمیت بسیار زیاد کیش از نظر گردشگری و توریستی و همچنین برگزاری نمایشگاه های بین المللی متعدد در آن، پروازهای متعدد چارتری و سیستمی توسط ایرلاین های مختلف به آن ارائه میشود. با توجه به تفاوت قیمت در بلیط های پرواز چارتری نسبت به سیستمی، خرید تور کیش از رشت که با این پروازها ارائه میشوند می تواند تا حد زیادی در کاهش هزینه های سفر تاثیرگذار باشد. علاوه بر این، برخی از تورها تحت عنوان لحظه آخری به فروش میرسند که از نظر قیمت قابل مقایسه با بقیه نمی باشند. پروازهای ارائه شده برای تورهای لحظه آخری چارتری می باشند و تا ساعات نزدیک به پرواز به فروش نرسیده اند و چارترکننده برای جلوگیری از ضرر مالی بیشتر نرخ های آنها را تا حد زیادی کاهش می دهد.

خرید تور چارتری لحظه آخری کیش از مبداهای مختلف در گروه ارزان ترین تورها قرار گرفته است، اما این تورها محدودیت هایی دارند که لازم است در زمان خرید به آنها توجه داشته باشید. به عنوان مثال، لازم است بدانید که تورهای لحظه آخری غیر قابل استرداد می باشند و زمان زیادی برای فراهم کردن سایر مقدمات سفر ندارید و به محض خرید تور باید به فرودگاه مراجعه کنید.

رزرو آنلاین تور کیش

آژانس های مسافرتی و بسیاری از سایت ها تعداد محدودی تور برای کیش با مشخصات و ویژگی های از قبل تعیین شده ارائه می دهند. در نتیجه مسافر محدود به انتخاب یکی از موارد پیشنهاد می باشد و ممکن است نوع پرواز یا هتل و همچنین تعداد روزهای سفر با خواسته مسافر تناسب زیادی نداشته باشد. به منظور غلبه بر این محدودیت ها و افزایش رفاه مسافران، رسپینا امکان رزرو آنلاین تور را فراهم نموده است. با این امکان این شما هستید که مشخص می کنید پروازتان در چه تاریخی و با کدام ایرلاین انجام شود و در کدام هتل و به چه مدت قصد دارید اقامت داشته باشید. با این امکان همچنین می توانید مقایسه بهتری در زمان خرید بلیط و هتل داشته باشید تا در هر گام ارزان ترین و بهترین موارد را انتخاب نمایید.

خرید تور ارزان قیمت کیش

با توجه به اینکه قیمت تورهای کیش بر اساس فاکتورهای مختلفی از قبیل نوع پرواز و هتل و زمان و تعداد روزهای سفر تعیین می گردد، لذا با توجه به شرایط خرید بلیط و رزرو هتل از رسپینا، می توان به آسانی به تور ارزان دست پیدا کرد. رسپینا پروازهای تمام ایرلاین ها در مسیر کیش را در حالت چارتری و سیستمی پوشش می دهد و به همین خاطر می توانید با مقایسه نوع کلاس پروازی، چارتری یا سیستمی بودن پرواز و همچنین نوع هواپیما در نهایت بلیط را با قیمت مناسب انتخاب نمود. علاوه براین، این سامانه تمام هتل و هتل آپارتمان های کیش را پوشش می دهد و اطلاعات جامع و کاملی از درباره آنها ارائه می دهد و تمام هتل های آن شامل تخفیف های ویژه می باشند. به همین دلیل می توانید هتل را با قیمت مناسب و ارزان انتخاب و در نهایت تور را با قیمت های استثنائی خریداری کنید.

نکات مهم در رزرو تور کیش در خرید تور کیش در بازه های زمانی مختلف لازم است به شرایط استرداد آن توجه داشته باشید. شرایط استرداد تورهای کیش بر اساس قوانین کنسلی بلیط پرواز و هتل مشخص میشود. به همین دلیل ممکن است پرواز چارتری غیر قابل استرداد رزرو کرده باشید یا هتل غیر قابل کنسل شدن باشد. به عنوان مثال، در تعطیلات نوروز هتل های کیش اغلب غیر قابل استرداد می باشند و در نهایت بر شرایط استرداد تور تاثیرگذار خواهد بود. قیمت تور برای کودکان را در تورهای چاتری و سیستمی با هم مقایسه نمایید. چون بلیط پرواز چارتر کودکان شامل تخفیف نمی باشد، اما در پروازهای سیستمی می توان این بلیط ها را با تخفیف برای کودکان کمتر از 12 سال خریداری نمود. علاوه براین، قیمت تور کیش برای کودکان به قوانین هتل ها نیز بستگی دارد و می توانید با دقت در انتخاب هتل و بررسی تخفیف های ارائه شده توسط آنها برای کودکان در نهایت تورهای ارزان قیمت را رزرو کرد. رزرو تور کیش رسپینا

برای خرید تورهای متنوع و ارزان قیمت کافیست وارد سایت یا اپلیکیشن رسپینا شوید و از امکان رزرو آنلاین تور استفاده نمایید. همچنین می توانید نسبت به خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس، بلیط قطار داخلی و خارجی، رزرو هتل و تور داخلی و خارجی و بیمه مسافرتی نیز از این سامانه اقدام نمایید. لازم به ذکر است که خدمات ارائه شده توسط رسپینا دارای امکان استرداد آنلاین و پشتیبانی 24 ساعته بوده و کارشناسان آن 24 ساعت شبانه روز در تمام روزهای سال بدون تعطیلی آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. با رسپینا روی زمین نمی مانید...

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تورهای ارزان قیمت خرید تور کیش داشته باشید برای کودکان مستقیم تور ارزان قیمت تورهای کیش تور کیش لحظه آخری قیمت تور غیر قابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ میلیون نفر ـ اقامت طی یک ماه اول سال در کشور ثبت شد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست ستاد سفرهای نوروزی امروز در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی برگزار شد. در این نشست علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: یک میلیون و ۲۰۶ هزار نفر در ایام نوروز به صورت تمام وقت و موافقت یا داوطلبانه مشغول خدمت بودند. ستاد خدمات سفر رویکردهایی را دنبال می‌کرد که مهمترین نکته آن هم افزایی بین دستگاه‌ها برای ارتقای خدمات سفر بوده است. به تناسب مشکلات در سال‌های قبل تصمیماتی گرفته شد که نسبت به گذشته بهتر بود.

وی با بیان اینکه نزدیک ۸۰۰ نوروزگاه در ایام سفر ایجاد شد گفت: آسیب‌ها و نقاط ضعف هم شناسایی شد. به عنوان مثال اگر از سوانح جاده‌ای صحبت شده گفته شد که در چه محورهایی و چه ساعتی بیشترین تصادف وجود دارد به همین دلیل استقرار ویژه ای در موقعیت‌های مکانی و در آن زمان پیش بینی شد.

وی گفت: کاهش مدیریت سوانح نباید ۱۵ روز قبل از سفر انجام شود بلکه باید دغدغه ما در طول سال باشد. با توجه به تقویم سال، یکی از نکات قابل برنامه ریزی امسال مدیریت رفتار سفر مسافران است. ما امسال ۳ موج سفر را داشتیم. همزمانی با ماه رمضان موجب شد در موج اول به کاهش مواجه شویم و در موج دوم با افزایش قابل توجه رو به رو بودیم و در موج سوم که عید فطر بود افزایش سفر را نسبت به سال گذشته داشتیم.

شالبافیان گفت: قرار شد در پایان تعطیلات آمار سفرها را اعلام کنیم. از ۲۴ اسفند تا ۲۴ فروردین بیش از ۶۳ میلیون و ۲۴۷ هزار نفر اقامت داشتیم که نسبت به سال قبل مدت بیشتری را در نظر گرفتیم و ۵ درصد افزایش داشته است. این آما در اقامتگاه‌های رسمی طی این مدت ۲ و نیم درصد افزایش داشت. همچنین استان‌های خراسان رضوی، مازندران، هرمزگان، گیلان، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، بوشهر و اردبیل بیشترین میزان اقامت را داشته‌اند. ضمن اینکه یک هزار و ۴۷ بازارچه صنایع دستی در بسیاری از محورها استقرار پیدا کرد.

معاون گردشگری گفت: مصوبه‌ای یود که هر سال باید ورودی موزه‌ها افزایش پیدا می‌کرد اما انجام نشد با هماهنگی تشکل‌های گردشگری قرار شد که این افزایش مورد خطاب تورهای گردشگری قرار نگیرد. چارچوب در این زمینه تعیین شد.

وی افزود: دو نشست با بخش خصوصی و موزه‌ها داشتیم. قرار شد تورهای ورودی که از قبل فروخته شده بود با قیمت سال قبل محاسبه شود. به شرطی که فرم‌های لازم را پر کنند در حوزه تورهای داخلی هم همین تصمیم گرفته شد.

کد خبر 6078529 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ گران شد یا ارزان ؟
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • پیش‌بینی قیمت مسکن تا پایان سال ۱۴۰۳ | برای خرید مسکن در ارزان‌ترین نقظه تهران باید این مقدار هزینه کنید
  • آیفون SE4 ارزان قیمت با ویژگی آیفون ۱۵ عرضه می‌شود
  • با این مواد ارزان‌قیمت سلامت شوید
  • چرا موشک‌ های چند میلیون‌ دلاری غرب حریف پهپادهای ارزان قیمت یمنی نمی‌شوند؟
  • قیمت سکه و طلا باز هم ریخت/ سکه ۱.۶ میلیون تومان ارزان شد
  • ۶۳ میلیون نفر ـ اقامت طی یک ماه اول سال در کشور ثبت شد