Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهمين همايش سالانه ملی و دانشجويی مهندسان مكانيک‌ ايران با همكاری‌ انجمن مهندسان مكانيک ايران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرديس برگزار می‌شود‌.

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از پردیس با توجه به پیشرفت سریع علم و تکنولوژی در سال‌های اخیر و ضرورت به‌کارگیری منابع به‌روز و کار‌آمد در حوزه‌های مختلف علوم؛ برگزاری همایش و کنفرانس‌های ملی و معتبر دانشگاهی با ایجاد فضای تعامل و هم‌اندیشی میان دانش‌پژوهان، استادان‌، دانش‌آموختگان و صنعتگران، بی‌شک یکی از بهترین و مؤثرترین عرصه‌هایی است که می‌تواند منجر به‌ هم‌گرایی اثر بخش علم و صنعت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سولماز قیصری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس در این‌ باره اظهار کرد: در راستای‌ نيل به اين مهم همايش سالانه ملی و دانشجويی مهندسان مكانيک‌ ايران فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی استادان‌، دانشجویان و پژوهشگران رشته مهندسی مکانیک را فراهم می‌کند.

وی گفت: با توجه به حضور اعضای هيئت علمی‌ توانمند و مطرح در سطح بين‌المللی‌ و وجود دانشجويان برگزيده در مقاطع مختلف تحصيلی در رشته مهندسی‌ مكانيک‌ در دانشگاه پردیس، دهمين دوره اين همايش 12 و 13 آذر سال جاری به‌صورت مجازی‌ در اين دانشگاه برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: امید است این گردهمایی هدفمند با وحدت جامعه علمی - دانشگاهی و صنعتگران بتواند گامی موثر و استوار در مسیر تقویت و توسعه اهداف علمی و صنعتی‌ برداشته و به پیشرفت‌های قابل ملاحظه در کشورمان بینجامد.

انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس همایش مهندسان مکانیک مهندسان مکانیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سومین همایش روایت پیشرفت با حضور جمعی از مسئولان؛ فعالان و کنشگران فرهنگی اجتماعی و دانش آموزان هنرستان‌های ام البنین و حدیث شهرستان خرم آباد در تالار ماه حوزه هنری خرم آباد برگزار شد.
 مدیر حوزه هنری در این برنامه که به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد گفت: در این همایش از دو نفر از افراد موفق و تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی و هنری استان دعوت شد تا در زمینه موفقیت‌ها و طی کردن مسیر‌های پیشرفت روایت خود را بیان کنند.
سید یعقوب کریمی عضو هیات علمی دانشگاه و از مخترعین و پژوهشگران موفق و سیده معصومه سادات حسینی از هنرمندان مطرح نقاش و گرافیست در عرصه ملی و بین المللی جز مدعوینی بودند که در این همایش شرح حالی از زندگی خود؛ راه‌های رسیدن به موفقیت‌ها و مسایل و مشکلات در مسیر پیشرفت خود در را بیان داشتند.
پخش کلیپ، اجرای موسیقی، تقدیر از دانش آموزان موفق هنرستان‌های ام البنین و حدیث از جمله بخش‌های دیگر این همایش بود.

دیگر خبرها

  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم
  • مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ۳۱ فروردین ماه برگزار می‌شود
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • مرحله غیرمتمرکز المپیاد علمی دانشجویی ۳۱ فروردین برگزار می شود
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود