Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: دکتر سیما سادات لاری در اعلام آخرین آمار‌های کرونا در کشور، گفت: از دیروز تا امروز ۵ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵۹۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۱۳۵ نفر از آن‌ها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۷۴ هزار و ۸۵۶ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۳۲ هزار و ۹۵۳ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته لاری، خوشبختانه تا کنون ۴۵۹ هزار و ۲۵۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

وی با بیان اینکه ۴۹۸۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، گفت: تا کنون چهار میلیون و ۷۵۳ هزار و ۳۵۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت درباره وضعیت کرونا در استان‌ها نیز گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گفته لاری، همچنین استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزارت بهداشت آمار کرونا در ایران فوتی های کرونا مبتلایان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بدنبال تماس همراهان بیمار با مرکز پیام اورژانس استان با شکایت مادر باردار، بلافاصله کارشناس تریاژ تلفنی مرکز پیام، ضمن راهنمایی بیمار و همراهان، سریعا نزدیکترین آمبولانس اورژانس ۱۱۵ را به محل فوریت اعزام می‌کند.   کارشناسان اورژانس آقایان کچلانلو و جعفرزاده بعد از حضور بر بالین بیمار با معاینه وضعیت بالینی وی، متوجه زایمان قریب الوقوع مادر باردار نوزاد دوقلو می‌شوند.   با توجه به وضعیت آناتومیکی نوزادان حین زایمان، مبنی بر تولد یکی از نوزادن با وضعیت سر و یکی دیگر با وضعیت پا (زایمان بریج)، مدیریت مادر باردار انجام شده و کارشناسان اورژانس با مهارت و توانایی مثال زدنی خود نوزاد دو قلو را در منزل بیمار بدنیا آورده و جان مادر و نوزادان را نجات می‌دهند.   مادر و نوزاد دوقلو بعد از حمایت‌های بدو زایمان و تولد، با مراقبت‌های پیش بیمارستانی به بیمارستان شهید بهشتی چالدران انتقال یافتند.   در حال حاضر، وضعیت مادر و نوزاد دو قلو که هر دو دختر می‌باشند پایدار بوده و دربیمارستان شهید بهشتی چالدران تحت نظر می‌باشند.

دیگر خبرها

  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • اتفاقاتی که بعد از زیاده‌روی در مصرف هندوانه در بدن شما می‌افتد