Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، بهنام کمالی روز دوشنبه در گفت و گوبا خبرنگاران با بیان اینکه از این تعداد ۵۵ کماندار آقا و ۴۴ نفر هم خانم هستند، افزود: ۳۵ نفر در شهرستان‌ پارس‌آباد، ۲۵ نفر در شهرستان مشگین‌شهر، ۳۴ نفر در شهرستان اردبیل و پنج نفر هم در شهرستان نمین فعال هستند.

وی با بیان اینکه در استان اردبیل ۱۳ نفر داور در رشته تیراندازی با کمان قضاوت می‌کنند که چهار نفر از آنها آقا و مابقی خانم هستند، اظهارداشت: از ۱۵ نفر مربی فعال در استان هم چهار نفر خانم و ۱۲ نفر آقا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از فعال بودن هیات تیراندازی در شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، مشگین‌شهر، نمین، سرعین و گرمی خبر داد و بیان کرد: هیات تیراندازی با کمان در شهرستان‌های خلخال، کوثر و نیر در آینده نزدیک راه‌اندازی و فعال خواهد شد.

وی استعدادیابی، بسط و گسترش تیراندازی با کمان، فعال کردن هیات شهرستان‌ها، توجه به ورزش بانوان و تلاش برای جذب حامی مالی، تلاش برای مهیا کردن زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم، برگزای کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران جهت به روز کردن و ارتقای سطح دانش آنها، برگزاری مسابقات، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجربیات پیشکسوتان ورزش تیراندازی با کمان و ایجاد همدلی و تعامل و همکاری با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان را از جمله اولویت‌های هیات ذکر کرد.

کمالی اضافه کرد: با توجه به اینکه رشته ورزشی تیراندازی با کمان یکی از رشته‌های مدال‌آور در مسابقات المپیک و رقابت‌های جهانی است، همه باید تلاش کنند این رشته ورزشی به جایگاه حقیقی خود برسد.

رییس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل کمبود تجهیزات را از عمده‌ترین مشکلات این هیات در استان ذکر کرد و ادامه‌داد: با اینکه شیوع ویروس کرونا در جامعه همه چیز از جمله ورزش را تحت تاثیر قرار داده ولی کمانداران استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ آمادگی خود تمرین می‌کنند.

برچسب‌ها فدراسیون تیراندازی با کمان اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی با کمان اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل فدراسیون تیراندازی با کمان اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اخبار کنکور تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران

همشهری آنلاین - مهدی اسماعیل پور: علاوه بر سوله‌های ورزشی الزهرا، شهرداری تهران به دنبال توسعه و گسترش مجموعه‌های ورزشی ویژه زنان است و در گام نخست ۵ مجموعه جدید ورزشی ویژه زنان به زودی در شهر تهران به بهره‌برداری خواهد رسید.

افزایش مجموعه های ورزشی بانوان به ۱۶ مجموعه

در همین رابطه نجم الدین عبادتی، معاون اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران از بازسازی و تجهیز ۵ مجموعه ورزشی جدید ویژه زنان خبر داد و گفت: « این ۵ مجموعه تا پایان اردیبهشت ماه در شهر تهران افتتاح می‌شود.»

عبادتی با بیان اینکه درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان(غیر از سوله های ورزشی الزهرا) در شهر تهران فعال است، گفت: «۵ مجموعه ورزشی شهر تهران که پیش از این در اختیار پیمانکار بود، باز پس گیری شده و درحال بازسازی و تجهیز شدن است تا پس از تکمیل و بهره برداری به ورزش زنان تهرانی اختصاص داده شود. طبق برنامه ریزی صورت گرفته این مجموعه‌ها تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهید رسید.»

افزایش مجموعه های ورزشی بانوان به ۲۰ مجموعه

عبادتی در ادامه از اضافه شدن چند مجموعه ورزشی دیگر به ورزش زنان در آینده خبر داد و افزود: «برنامه ریزی و هدف گذاری اصلی این است که تعداد مجموعه‌های ورزشی اختصاصی به ۲۰ مجموعه افزایش پیدا کند. همان طور که اشاره شد درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان در شهر تهران فعال است که با اضافه شدن ۵ مجموعه جدید تعداد آنها به ۱۶ مجموعه افزایش پیدا خواهد کرد. در همین رابطه چند مجموعه ورزشی دیگر شناسایی شده و درحال پیگیری کارهای مربوط به بازپس گیری آنها از پیمانکاران هستیم که پس از نهایی و قطعی شدن کار، آنها نیز در زمان خودش اطلاع رسانی خواهد شد.»

توسعه ورزش زنان در سال ۱۴۰۳

مرجان میرزایی قاضی، معاون ورزش زنان سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در خصوص افزایش مجموعه های ورزشی ویژه زنان، با استقبال از این موضوع گفت: «با افزایش این مجموعه‌های ورزشی قطعا شاهد افزایش تعداد زنان ورزشکار در شهر تهران خواهیم بود. از طرف دیگر وجود مادر و زن ورزشکار در یک خانواده باعث می شود تا تمام اعضای خانواده تشویق و ترغیب به ورزش و فعالیت های ورزشی شوند. در رویدادهای ورزشی هم رشته‌های ورزشی به شکل انتخاب و طراحی شده اند که تمام زنان از نو نهال تا سالمند بتوانند در آن مشارکت کنند.»

میرزایی در ادامه افزود: «یکی دیگر از برنامه‌های ما در سال ۱۴۰۳ برای توسعه ورزش زنان افزایش ایستگاه‌های ورزش مخصوص آنها و توسعه ایستگاه‌های ورزشی عصرگاهی است تا با توجه به رایگان بودن این موضوع، زنان شاغل هم بتوانند از این فرصت استفاده کنند. درحال حاضر تعداد ایستگاه های ورزشی زنان شهر تهران ۵۷۰ ایستگاه است که امسال به ۶۳۰ ایستگاه افزایش پیدا می کند. ایستگاه های عصرگاهی ۶۵ تا ۶ عصر، یا ۶ تا ۷ عصر است.»

کد خبر 846782 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهرداری شهردارى تهران ورزش زنان تهران ورزش پایتخت ورزش همگانی زنان

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان