Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@15:09:04 GMT

نقش بایدن در خودروسازی آمریکا

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۵۰۱۷

نقش بایدن در خودروسازی آمریکا

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دنیای اقتصاد؛ بایدن و ترامپ هر دو به آرای کارگران یقه‌آبی خودروسازی در ایالت‌های کلیدی غرب‌میانه ایالات‌متحده نظیر میشیگان و اوهایو نیاز دارند. هر دوی این کاندیداها نیز وعده می‌دهند که مشاغل بیشتری در صنعت خودروی آمریکا به جای کشورهای دیگری نظیر مکزیک و چین ایجاد کنند اما جدا از این موضوع، دیگر سیاست‌های خودرویی دو کاندیدا برای آینده خودروسازی آمریکا تفاوت دارند و هریک ریسک‌ها و مزایای خود را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بایدن انتخاب شود، انتظار می‌رود که به سرعت قانون آلایندگی صفر درصدی کربنی را در این کشور اجرا کند. در این صورت خودروسازان می‌توانند با جریمه‌های بسیار سنگینی مواجه شوند، اگر نتوانند محصولات خود را با مقررات جدید تطبیق دهند. با این حال بایدن بر خلاف ترامپ، بسته‌های یارانه تشویقی را برای خرید خودروهای برقی درنظر خواهد گرفت.

پربیننده ترین قیمت خودروهای ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیونی بازار پایتخت +جدول قیمت جدید محصولات سایپا +جدول دنا پلاس توربو چند؟ +جدول قیمت انواع موتورسیکلت برقی +جدول پژو ۲۰۶ چند؟ +جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو قیمت خودرو خودروسازی تولید خودرو قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ روند کاهشی در پیش گرفته اما شدت افت قیمت در محصولات ایران خودرو به نسبت دیگر شرکت‌ها بیشتر است.

ساینا دنده‌ای S دوگانه‌سوز از معدود خودروهای دوگانه‌سوز بازار، امروز با پنج میلیون تومان افت قیمت و به نرخ ۴۶۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک اتوماتیک R یکی از اقتصادی‌ترین محصولات دنده اتومات بازار ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ ۵۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک سدان محبوب بازار داخلی نیز پنج میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته شده و به کانال یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

تارا اتوماتیک V۲ محصول لوکس ایران خودرو با افت ۱۵ میلیون تومانی و نرخ ۹۹۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۵ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۵۵ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۵۴ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۸۱۷ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۳۴ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (ارتقا) یک میلیارد و ۸۷ میلیون تومان، پژو پارس ۶۷۹ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۷۲۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳( ارتقا) با قیمت ۶۷۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما (ارتقا) ۸۳۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک (ارتقا) ۹۳۷ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۳۹ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۸۱۹ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 به قیمت ۹۸۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۶۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۲۸ میلیون تومان، کوییک S استاندارد ۴۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۶۹ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نوسان قیمت به مراتب کمتر از خودروهای داخلی است.

جک J۴ آپشنال یکی از معدود محصولات مونتاژی ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ ۸۸۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هایما S5 اتوماتیک ۶ سرعته، کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو با افت پنج میلیون تومانی نسبت به دیروز، به قیمت یک میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرایم که یکی از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین محصولات بهمن موتور به شمار می‌رود، امروز ۲۵ میلیون تومان ارزان‌تر شد و با دو میلیارد و ۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۷۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۸۸ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۶۲ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۵۰۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۴۳ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۱۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کد خبر 746299

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد
  • EV2؛ خودروی مقرون‌به‌صرفه‌ کیا آماده رقابت با تسلا می‌شود
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت +جدول
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید
  • افول تسلا؛ قیمت سه مدل از خودروهای برقی تسلا در آمریکا کاهش می‌یابد
  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو در کارخانه اعلام شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول