Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@13:05:25 GMT

۶ راهکار برای جلوگیری از سرقت منزل

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۵۰۸۰

۱- افزایش ضریب ایمنی و حفاظتی منزل با نصب دوربین، آلارم هشدار الکترونیکی، پرده‌های الکترونیکی، نصب حفاظ پنجره‌ها به‌ویژه در طبقه اول، مرتفع کردن دیوار یا نصب نرده‌های آهنی مقاوم روی دیوار، استفاده از قفل‌های کتابی، نصب حفاظ آکاردئونی روی در ورودی، زدن قفل روی در پشت‌بام، نصب چراغ یا لامپ‌های زمان دار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
۲- از نگه داشتن وجه نقد، دلار و طلا در منزل به‌طور جدی خودداری شود.  
۳- هنگام خروج از منزل حتی برای چند دقیقه، درهای آپارتمان را قفل کنید. چون سارقان پس از کمین و زاغ زنی، هنگام خروج ساکنان و اطمینان از خالی بودن، با سرعت وارد منزل شده و درفاصله زمانی ۲ تا ۵ دقیقه، اقدام به سرقت می‌کنند.  
۴- از قرار دادن نردبان و چهار پایه در کنار دیوار حیاط خودداری شود.  
۵ - از ورود افراد ناشناس تحت عنوان فالگیر، کمک به خیریه، متکدی و غیره به داخل آپارتمان جلوگیری شود.  
۶‌- نسبت به تعویض قفل‌هایی که کلید یدکی آنها گم شده، یا در اختیار دیگران بوده و تغییر مکان داده‌اید، اقدام کنید.  

کد خبر 559121 برچسب‌ها پلیس امنیت همشهری محله سارق - سرقت پایتخت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس امنیت همشهری محله سارق سرقت پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پتانسیل‌های گردشگری آبی و توسعه آن در استان یزد 


 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد، در نشست کارگروه گردشگری شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد گزارش نهایی طرح پژوهشی با عنوان ارائه راهکار‌های مناسب (فنی-اقتصادی) جهت توسعه گردشگری آب توسط مجری طرح از اعضاء هیات علمی دانشگاه یزد، ارائه شد. 
 
در این نشست گزارش نهایی طرح تحقیقاتی "ارائه راهکار‌های مناسب (فنی-اقتصادی) جهت توسعه گردشگری آب" توسط مجری طرح ارائه گردید و ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص راهکار‌های پیشنهادی توسط مجری طرح و لحاظ کردن نقطه نظرات ناظرین و توجه به شیوه‌نامه گردشگری آبی، کلیات گزارش نهایی طرح مورد تصویب اعضاء حاضر در جلسه قرار گرفت. 


شایان ذکر است طرح مذکور، به شناسایی پتانسیل‌ها و توسعه گردشگری آبی در استان یزد، به ویژه ظرفیت‌های گردشگری آبی محدوده سد هرات، پرداخته و چالش‌ها و نقاط قوت موقعیت مکانی سد هرات جهت توسعه گردشگری آبی در این منطقه را مورد بررسی قرار داده است

دیگر خبرها

  • ببینید | دیوار نگاره فلسطین
  • رهاسازی چاه عمیق بدون حفاظ در مجموعه باستانی گورستان سیراف + فیلم
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • شناسایی پتانسیل‌های گردشگری آبی و توسعه آن در استان یزد 
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند