Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اسلامشهر و رئیس شورای تامین شهرستان‌گفت: کارگران شرکت کیان‌تایر در روزهای آتی منتظر شنیدن خبرهای خوش از وضعیت این شرکت باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور با اعلام خبر فوق و تبریک سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت امام زمان(عج) اظهار داشت: با ورود به موقع شورای تامین شهرستان به مساله شرکت کیان تایر و پیگیری های ویژه رئیس دادگستری اسلامشهر و همچنین جلسه ای که با حضور مسئولان قضایی استان‌تهران برگزار شد تصمیمات لازم جهت رفع مشکلات جاری این شرکت اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بازدید هفته گذشته به همراه رئیس دادگستری شهرستان از شرکت کیان تایر اشاره کرد و افزود: همانگونه که در آن بازدید به کارگران‌زحمتکش این شرکت قول اخلاقی داده بودیم تا موضوع را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری کنیم بحمدا... تصمیم سازنده و مثبتی درباره این شرکت اتخاذ شده که ضمن مرتفع نمودن مشکلات، شرایط نیز به حالت قبل بازخواهد گشت که جزئیات این تصمیم در روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس شورای تامین شهرستان از سعه صدر کارگران شرکت کیان تایر نیز قدردانی کرد و ادامه داد: لازم‌میدانم از تعامل و همراهی کلیه اعضای شورای تامین بویژه رئیس دادگستری اسلامشهر و رئیس حوزه قضایی چهاردانگه نیز تشکر و قدردانی کنم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار اسلامشهر کارگران شرکت کیان تایر شرکت کیان تایر شورای تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از تعیین تکلیف تمام موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های شهرستان بندر خمیر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، از پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی شهرستان بندر خمیر بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید اظهار کرد: با برگزاری سه مرحله مزایده، تمام موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های شهرستان بندر خمیر فروخته شد.

وی با اشاره به فروش 856 دستگاه موتورسیکلت در نتیجه برگزاری این مزایده‌ها گفت: در نتیجه این امر، پارکینگ انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بندر خمیر به صورت کامل تعطیل شد.

قهرمانی همچنین تصریح کرد: با توجه به روند روبه رشدی که در جهت ساماندهی به وضعیت پارکینگ‌ها حاصل شده و در نتیجه برگزاری مستمر مزایده ها، بیشتر وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان هرمزگان نیز تعیین تعیین شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با بیان اینکه پس از دستورات صریح ریاست قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی، حجت بر همه دستگاه‌های متولی تمام شده است، تأکید کرد: دادگستری هرمزگان از هیچ کوششی برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان، فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • آزادسازی دو هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اسلامشهر
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار