Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازیار زارع در بخش پایانی گفت و گویش در برنامه زیر آسمان لیگ به مرور برخی خاطراتش با علی کریمی پرداخته است و همچنین از هواداران ملوان می خواهد تا از بازیکنان این تیم حمایت کنند. بدون شک تماشای بخش پایانی این برنامه جذابیت خود را دارد

در آخرین بخش از گفت و گو با مازیار زارع در برنامه زیر آسمان لیگ در خدمت شما هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع در این بخش از گفت و گویش با سامان خدائی در خصوص اسکوچیچ صحبت کرده و معتقد است که تیم ملی با این سرمربی به موفقیت می رسد. تا پایان این بخش با ما همراه باشید.

قول می دهم تیم ملی با دراگان اسکوچیچ موفق شود

نام اسکوچیچ و تیم ملی آمد. با اسکوچیچ کار کرده اید، به نظرتان می توانیم به جام جهانی صعود کنیم؟

اگر بخواهم چیزی که در قلبم است را بگویم، به شما قول می دهم تیم ملی موفق می شود. چیزی که از دراگان دیده ام و از توانایی هایش آگاهم. اولین باشگاهی که در ایران کارش را شروع کرد ملوان بود و از توانایی هایش با خبرم و قدرت رهبری اش را می دانم و مطمئنم بازیکنان تیم ملی تک تک مثل همان موقع که ما در تیم ملی بودیم و کی روش را همه بازیکنان دوست داشتند، با دراگان هم اینجور خواهد بود و آرزوی قلبیم این است که تیم ملی موفق شود.

از معدود فوتبالیست های ایرانی هستید که با علی کریمی رابطه خوبی داشته اید. هنوز با هم در ارتباط هستید؟

چرا اتفاقا پریروز با علی، در مسیر انزلی به تهران تلفنی صحبت کردم و همیشه حدود یک ربع تا 20 دقیقه نظراتش را می گیرم و استفاده می کنم و با او در ارتباطم.

خاطره جذابی از این سال ها با هم دارید؟

خاطره زیاد داریم. بعضی را می توان گفت و بعضی را نه.

به علی کریمی گفتم چیپ نزن، زد و گل شد

یک خاطره را می گویید؟

در عربستان با الهلال بازی داشتیم و وقتی پنالتی شد، راه رفتنش را دیدم متوجه شدم می خواهد چیپ بزند و قبل از اینکه توپ را بگیرد به او گفتم علی تو را به قرآن چیپ نزن، گفت نه می زنم. آمدیم عقب چیپ را زد و گل شد. از علی خاطره زیاد دارم، هم اتاقی بودیم ولی علی کریمی یک مرد به معنای واقعی است.

اهل کری خواندن نیستم و برای استقلال و سایر تیم ها آرزوی موفقیت دارم

سال ها در پرسپولیس بازی کردید ولی پیش نیامد برای رقیب یعنی استقلال کری بخوانید. ارتباط شما با هواداران استقلال چطور است.

مشکلی ندارم و همه چیز خوب است و برای همه تیم ها آرزوی موفقیت می کنیم. دیروز هم بازی استقلال و هوادار را از نزدیک دیدم، همان موقع هم اهل کری خواندن نبودم ولی یک بار یک روزنامه مرا برای مصاحبه برد، یک توپ به من دادند به من گفتند شوت بزن، با لباس شخصی آمده بودم و شوت زدم و بعد تیتر زدند که مازیار گفته از پل سیدخندان به شما گل می زنم.

هیچوقت پیش نیامد آن سال ها با هواداران استقلال مشکلی داشته باشید؟

نه اصلا در این بحث ها نبودم و تا جایی که می توانستم وارد حاشیه نمی شدم و مشکل خاصی نبود.

پیش از پیوستن به پرسپولیس، با سپاهان قرارداد داخلی بسته بودم

اگر زمان به عقب برگردد، مازیار زارع باز هم پرسپولیس را برای ادامه فوتبالش انتخاب می کند؟

سوال سختی است به هرحال در آن مقطع شرایط آنگونه بود و شاید اگر الان برگردم یک تصمیم دیگری بگیرم و نمی شود به این سوال کامل جواب داد و من خاطرات خوب و بد در پرسپولیس داشتم و این برای هر فوتبالیستی طبیعی است ولی من وقتی که با پرسپولیس قرارداد بستم، با سپاهان داخلی بسته بودم با آقای ساکت. از مسیر اصفهان به تهران به پرسپولیس پیوستم و آن موقع اینجور بود که می توانستی قرارداد داخلی ببندی و بروی جایی دیگر صحبت کنی. نمی دانم در این خصوص، اگر برگردم به عقب چنین کاری می کنم یا نه.

از ابتدا می خواستم دروازه بان شوم

مقابل پرسپولیس هم زیاد بازی کردی و یکی از اتفاقاتی که همه به خاطر دارند، آن پنالتی معروف است. تخصص پنالتی گیری از کجا آمد؟

من پدرم گلر بود و همان اول می خواستم گلر شوم و تا سن جوانان ملوان هم می خواستم گلر شوم و تمرین می کردم و می آمدم خانه از پدرم می خواستم با من گلری کار کند و چیز خیلی جالبی بگویم در خصوص پنالتی، همین الان هم بروم درون دروازه و بخواهند به من پنالتی بزنن، سمت چپم را خیلی خوب می توانم بگیرم و سمت راستم را اصلا نمی توانم بپرم. آن بازی هم 50/50 گفتم می روم و عادل خان فردوسی پور هم می گفت آمدی جلو توپ را گرفتی و من گفتم نیامدم و چیزی طبیعی بود و همان قدر که اجازه دادند، آمدم جلو و توپ را گرفتم.

پس همزمان تخصص در پریدن به جهت چپ و تمرینات پدر و اینکه پنالتی زن ها، پنالتی گیر هم می شوند؟

در خون من پنالتی گرفتن بود. من پنالتی زن خوبی نبودم ولی پنالتی گیر خوبی بودم. با آقای حبیبی مربی گلرهای مان که صحبت می کنم می گویم من درون دروازه ام گل خورده ندارم و یک بازی کرده ام و کلین شیت صددرصد دارم و حالا حالاها هیچکس به من نمی رسد.

وحید طالبلو کسی بود که پنالتی زدن جلویش سخت بود

پنالتی گیر ترین دروازه بانی که جلوی مازیار زارع بازی کرده چه کسی بوده است؟

وحید طالبلو کسی بود که پنالتی زدن جلویش سخت بود و همان بازی که من دقیقه 94-95 گل هم زدم، وحید جلویم بود و آمد توپ را به من داد و بزنم چون واقعا کار سختی بود و گلر خوبی بود وحید در پنالتی گرفتن ولی الان مبین عصاری، گلر خودمان در ملوان سخت است پنالتی جلویش زد. تقریبا هر موقع که پنالتی می زنم جلوش می گیرد.

هر موقع توانستید حساسیت بین استقلال و پرسپولیس را کم کنید می توانید حساسیت بین فوتبال رشت و انزلی را کم کنید

به عنوان آخرین سوال، شما سال ها تجربه بازی در ملوان را داشتید و الان سرمربی این تیم هستید، چه کار باید کرد تا حساسیت های موجود بین فوتبال رشت و انزلی کم شود.

اگر بخواهم جواب این سوال شما را بدهم باید بگویم هر موقع شما توانستید حساسیت بین استقلال و پرسپولیس را کم کنید می توانید حساسیت بین فوتبال رشت و انزلی را کم کنید. یک چیزی طبیعی است و از قدیم بوده و همچنان ادامه دارد و هیچ موقع نمی توان کم کرد. البته الان خیلی بهتر شده و بیشتر از قبل رعایت می کنند چون تماشاچی هم در بازی نیست، حساسیت همیشه بوده و کاری نمی توان کرد و امیدوارم این موضوع به دو طرف آسیب نزند.

من دیگر سوالی ندارم، اگر صحبتی هست این شما و دوربین طرفداری.

صحبت خاصی ندارم و فقط از هواداران ملوان می خواهم امسال تحمل شان را بالا ببرند و اینکه تیم مان تیمی است که بازیکنان زیادی اضافه شده اند و هماهنگی آنها زمان بر است و از هواداران انزلی می خواهم حمایت کامل شان از این بچه ها را داشته باشند و به حمایت تمام هواداران نیاز داریم و مطمئنم تمام بازیکنان با تمام وجودشان برای انزلی و ملوان کار می کنند.

همچنین ببینید:

مازیار زارع: وقتی اسم ملوان می آید، من و پژمان چشم مان را می بندیم | توپ جمع کن ملوان بودم!

مازیار زارع: پاسپورتم را گرفتم، کی روش شاکی شد و از تیم ملی خط خوردم / در بوشهر آن قدر سوخته بودم که آقا سیروس من را نشناخت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مازیار زارع حساسیت بین کم کنید علی کریمی تیم ملی سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در شرایطی برابر استقلال در استادیوم آزادی شکست خورد که وحید کاظمی در چند صحنه با سوت‌های خود اعتراض سعید دقیقی سرمربی این تیم را نیز در پی داشت. در یکی از صحنه‌های بحث برانگیز این بازی، استقلال در شرایطی به گل دوم خود در این بازی رسید که کورس محمدرضا رضایی و مهرداد محمدی را وحید کاظمی با اعلام پنالتی به سود آبی‌پوشان و یک کارت زرد برای مدافع سبزپوش همراه شد.

اکنون در شرایطی که کارشناسان در ورزش سه نیز این صحنه را خطا ندانسته بودند، شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر نیز کارشناسانی که روی این صحنه نظر داده بودند، تصمیم وحید کاظمی برای اعلام خطای پنالتی را نادرست دانستند. موضوعی که اکنون واکنش محمدرضا رضایی را نیز بهمراه داشته و مدافع جوان شمس آذر درباره آن می‌گوید: در آن صحنه هیچ خطایی انجام ندادم و توسط بازیکن حریف (مهرداد محمدی) شارژ شدم. با نهایت احترام برای آقای وحید کاظمی، ایشان ضمن اعلام این خطای اشتباه در واکنش به اعتراض آرام و گلایه مندی بنده، حتی تهدید کرد که حق حرف زدن ندارم و لطف کرده که اخراجم نکرده و بهتر است چیزی نگویم.

دیگر خبرها

  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان
  • خبر مهم درباره رضائیان مقابل پرسپولیس