Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، 19 مهر ماه در دومین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری جاده در تبریز در ماده استقامت جاده ، میرصمد پورسیدی از تیم سپاهان اصفهان و سعید صفرزاده از تیم دانشگاه آزاد تبریز در حین برگزاری مسابقه با یکدیگر درگیری پیدا کردند که پس از تشکیل جلسه کمیته انضباطی و اظهار ندامت و پشیمانی ، هر دو با محرومیت مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رای صادره به شرح زیر است:

پیرو گزارش کمیته داوران مسابقات مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری کشور نسبت به درگیری دو تن از دوچرخه سواران تیم دانشگاه آزاد تبریز به نام سعید صفر زاده و صمد پور سیدی  از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که در زمان اجرای مسابقات نبست به درگیری و توهین و اهانات نسبت به هم اقدام نموده و محیط ورزشی را با تشنج همراه نموده اند با تشکیل این جلسه و استماع  اظهارات نامبردگان و شور اعضای کمیته انظباطی به استناد ماده ۶ و ۷ و بند های ۱۰ و ۳ از ماده ۸ مرقوم هریک از ورزشکاران خاطی را به مدت ۳ ماه محرومیت از حضور در میادین ورزشی و پرداخت سه میلیون ریال جزای نقدی در حق هیات استان محکوم می نماید علیهذا نظر به عدم سوء سابقه نامبردگان و اظهار ندامت و پشیمانی نسبت به وقوع حادثه قسم اول محرومیت را به مدت یکسال تعلیق می‌نماید.

رای صادره به استناد ماده ۹ قانون فوق الذکر قطعی بوده و در صورت اعتراض بنا به تشخیص افراد مندرج قانون ظرف یک هفته می تواند مورد برسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر محرومیت تعلیق اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: درخصوص تخلف انتسابی مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس اذر قزوین، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد

رای صادر غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • حسینی محروم و جریمه شد
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • جریمه نقدی برای دروازه بان استقلال