Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال احتمالا از تراکتور تبریز به خاطر اتهام تبانی آن‌ها نسبت به رشید مظاهری شکایت خواهد کرد.

باشگاه تراکتور صبح امروز در اعتراض به مسائل پیش آمده پیرامون رشید مظاهری و جدایی اش از این تیم و حضور در استقلال بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه مسائلی عنوان شده که عجیب به نظر می رسد. تراکتوری ها طی بیانیه خود اتهام تبانی به مظاهری زدند و نوشتند: «جناب آقای رشید مظاهری دروازه‌بان این باشگاه در فصل ۹۸- ۹۹ با رفتار  غیرحرفه‌ای پیش از پایان فصل با عدم حضور در تمرین مورخه‌ی سوم شهریورماه سال جاری و به تبع آن عدم حضور در اردوی پیش از بازی نیمه‌نهایی جام حذفی تراکتور و نفت مسجدسلیمان، علنا با رفتار خود شائبه تبانی به نفع رقبای این تیم یعنی تیم‌های استقلال و پرسپولیس را در ذهن تداعی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عقد قرارداد مظاهری با تیم استقلال بلافاصله پس از پایان فصل شائبه تبانی را بیش از پیش به ذهن متبادر کرده و وجود دلایل پشت‌پرده را در ذهن همگی ایجاد کرد.»


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این بیانیه و نکاتی که درباره شائبه تبانی مظاهری و استقلال ایجاد کرده، واکنش های مختلفی در فضای مجازی داشته است. بسیاری از طرفداران استقلال بیانیه تراکتور را محکوم کردند اما هنوز هیچ کدام از مسئولان باشگاه استقلال واکنشی به موضوع نداشتند و سیاست سکوت را در پیش گرفتند.


در این شرایط اما گفته می شود مسئولان استقلال قصد دارند ضمن انتشار یک اطلاعیه از مراجع قضایی نیز شکایت رسمی خود از تراکتور را به خاطر اتهام تبانی مطرح کنند. آبی ها احتمالا طی یکی دو روز آینده به خاطر اتهام تبانی به کمیته شکایت می کنند و باید دید سرنوشت این جدل رسانه ای چه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال رشید مظاهری تبانی تیم فوتبال تراکتور خاطر اتهام تبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از اتفاقات شب گذشته در برنامه فوتبال برتر و اظهارات سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ مبنی بر اینکه قانون گل زده در خانه حریف در تقابل های رو در رو برداشته شده است، این موضوع با واکنش استقلالی ها همراه شد.

تا پیش از این تصور می شد که به دلیل گل زده استقلال در دربی که پرسپولیس میزبان بوده، این تیم نسبت به رقیب دیرینه، دست برتری را دارد اما حالا مشخص شد که اگر امتیازات سرخابی ها در پایان لیگ برابر شود، کار به تفاضل گل کشیده می شودو

این اتفاقات با واکنش آرش رضاوند همراه شد و بازیکن استقلال بدون نام بردن از سهیل مهدی، در استوری خود نوشت: «قانون، قانون جنگل. اینم از قانون گذار. خدا رو شکر صدای خودشو تشخیص داد زد زیرش. #عدالت .»


حالا نیز سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه ای، از احضار بازیکن استقلال خبرداد. در متن این بیانیه آمده است:

آرش رضاوند به دلیل انتشار استوری توهین آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به کمیته های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می شود.

کد خبر 844978 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  •  بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس
  • هافبک استقلال به خاطر یک استوری به کمیته انضباطی احضار شد
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر قلعه‌نویی
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر شکایت قلعه نویی
  • بیانیه تند باشگاه پورتو به خاطر طارمی
  • صبر یحیی لبریز شد؛ احتمال شکایت مربی محبوب از پرسپولیس
  • اتهام سنگین استقلال به یک داور و واکنش افشاریان
  • پیگیری اتهام سنگین استقلال به یک داور | ادعاهای نکونام دردسرساز می‌شود؟
  • پرسپولیس رسما از نکونام شکایت کرد