Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز شبانه روزی فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی ایلام ظهر روز دوشنبه با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان راه اندازی شد.

استاندار ایلام در حاشیه مراسم افتتاح این مرکز هدف از راه اندازی آن را حذف بروکراسی اداری و گردشگری در ادارات دانست و اظهار کرد» راه اندازی این مرکز باعث خواهد شد تا هر جا مانعی برای تولید و اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد شود در این مرکز مرتفع گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم سلیمانی دشتکی، راه‌اندازی مرکز فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی را به عنوان اقدامی مهم از وزارت صمت برای تداوم امید به رونق و جهش تولید عنوان کرد و افزود: آغاز به کار این مرکز در کنار فعالیت‌های موثر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان این امکان را ایجاد می‌کند که به صورت مستمر و با همراهی و همکاری در کنار تولیدکنندگان و کارآفرینان واحدهای تولیدی و اقتصادی باشیم.

وی همچنین خواستار حضور ثابت نمایندگان دستگاه‌های منشاء تقاضای سرمایه گذاری شد و تاکید کرد: انتظار داریم با راه‌اندازی این مرکز مشکلات تولیدکنندگان که درگیر بروکراسی اداری هستند حل شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ایلام نیز ضمن تشریح نحوه فعالیت این مرکز از دستگاه‌های عضو خواست تا نمایندگان ثابت برای عضویت در این مرکز که اختیارات قانونی داشته باشند معرفی کنند تا تصمیم گیری ها تسریع یابد.

رضا محمدرحیمی بیان کرد: استان ایلام دارای ۵۳۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری است.

کد خبر 5056671

منبع: مهر

کلیدواژه: واحد های تولیدی صنعت معدن و تجارت ایلام وزارت صنعت معدن و تجارت ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا مواد مخدر مراسم عزاداری واحدهای تولیدی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان