Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا هادیان در حاشیه افتتاح مدرسه ۶ کلاسه نکا، توزیع جهیزیه و لوازم التحریر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: همزمان با آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) ستاداجرایی فرمان حضرت امام ره مازندران چهل و نهمین مدرسه برکت در روستاهای مازندران با اعتباری بیش از ۳۹ میلیارد تومان افتتاح و تحویل آموزش و پرورش مازندران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز سه باب مدرسه برکت در شهرهای نکا، روستای طوس‌کلا بابلسر،روستای تازه‌آباد میاندورود، روستای اوسا با انجام ۲ میلیارد تومان هزینه مشارکت بنیاد برکت افتتاح شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران  بیان کرد: همزمان با افتتاح مدارس، سومین مرحله پویش ملی مشق احسان با هدف توزیه ۱۳هزار بسته نوشت‌افزار تولید کارگاه‌های تولیدی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با ارزش کل ۳.۵ میلیارد تومان بین دانش‌آموزان مازندران  اهدا شد.

هادیان اضافه کرد: همچنین در راستای طرح ملی پویش احسانه ۲۰سری جهیزیه از طرف دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران  به نوعروسان اهدا شد.

وی تصریح کرد: ستاداجرایی فرمان حضرت امام ره مازندران در جهت کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان از کرونا سه مرحله رزمایش احسان باهدف توزیع ۳۰ هزار بسته‌های معیشتی و توزیع ۲۰۰ هزارقطعه مرغ  و همچنین توزیع ۲۰ هزار بسته بهداشتی شامل ۱۰۰هزارعدد  ماسک و موادضد عفونی اجرا کرده است که ازطریق ۴۰۰ تن  از گروه‌های جهادی  و خیران با محوریت ائمه جمعه و همکاری نیروهای بسیج و پایگاه‌های مقاومت  بین آسیب‌دیدگان کرونا توزیع شده است.

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیاد برکت فرمان حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران افتتاح شد

مدیر کل بنیاد مسکن مازندران گفت: دو هزار واحد مسکن روستایی با حضور استاندار مازندران به صورت متمرکز در ساری افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، علی اصغر احمدی مدیرکل بنیاد مسکن مازندران در مراسم افتتاح پروژه‌های مسکن روستایی ساخت مسکن برای محرمان از تدبیر‌های ویژه حضرت امام راحل ذکر و حضور بازسازی‌های حوادث غیرمترقبه را از جمله وظایف و کارکرد‌های بنیاد مسکن بیان کرد و گفت: تهیه طرح‌های هادی روستایی و صدور سند مالکیت از دیگر وظایف است.

وی کمک به دولت در ساخت مسکن ملی را از دیگر وظایف و کارکرد‌ها و افتتاح مسکن روستایی ارائه سند مالکیت را از جمله طرح‌ها بیان کرد و افزود: امروز ۱۱ هزار واحد مسکن در استان مازندران افتتاح می‌شود.

مدیر کل بنیاد مسکن مازندران با بیان اینکه ۱۵ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن در حوزه شهری جزو تعهدات بنیاد مسکن بوده است، ادامه داد: در دولت سیزدهم ۱۱۰۰ واحد مسکن شهری احداث شده است.

وی از صدور ۲۵ هزار جلد سند مسکن روستایی خبر داد و گفت: ۲۴۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که باید برای آن‌ها طرح هادی تهیه شود و تمامی این روستا‌ها دارای طرح هادی هستند و بیش از ۱۴۰۰ روستا در دو فاز این طرح اجرا شده است.

احمدی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از جمعیت استان در پهنه روستایی واقع شده است، گفت: برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن دارای تفاهمنامه سه جانبه کشوری هستیم و بخشی از این واحد‌ها توسط بسیج سازندگی احداث می‌شود.

دیگر خبرها

  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • افتتاح طرح‌های هادی در ۷ روستای خوی
  • افتتاح طرح هادی روستای لارک
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه دستان مهربان روستای ماندیرو منطقه پلان
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • ۲ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران افتتاح شد
  • تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳
  • افتتاح طرح‌های هادی روستایی در بن
  • افتتاح همزمان ۲۰۰۰ مسکن روستایی در مازندران
  • اجرای طرح بهارستان برای توسعه شبکه برق در ۵۹ روستای سمنان