Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@10:30:49 GMT

وضعیت عجیب استقلال در آستانه لیگ بیستم

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۵۳۵۹

وضعیت عجیب استقلال در آستانه لیگ بیستم

مدیران استقلال این روزها در حال فراهم کردن منابع مالی بدهی هایی هستند که با پرداخت آن می توانند پنجره نقل و انتقالات باشگاه را باز کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وینفرد شفر، نیکولای بودروف، سرور جباروف و باشگاه پاختاکور ازبکستان طلبکارانی هستند که استقلال با پرداخت طلب آنها می تواند پنجره نقل و انتقالاتش را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفر با احتساب جریمه رقمی حدود ۶۰۰ هزار دلار از استقلال طلب دارد و باشگاه پاختاکور ازبکستان به دلیل انتقال ایسما به استقلا‌ل ۱۴۱.۶۹۸ هزار دلار باید از آبی های پایتخت دریافت کند. سرور جباروف و بودروف هم به ترتیب با حدود ۹۳.۵۰۰ دلار و ۱۲۷.۹۱۵ یورو دیگر کسانی هستند که تیم فوتبال استقلال باید با آنها تسویه حساب کند.

طبق رای فیفا، باشگاه استقلا‌ل باید بدهی شفر را تا تاریخ ۲۴ مرداد، طلب باشگاه پاختاکور را تا ۲۹ شهریور و مطالبات جباروف را حدود ۶ ماه پیش تسویه می کرد و طلب بودروف هم باید تا ۲۰ آبان تسویه شود.

اما مورد دیگر این است که مدیران استقلا‌ل در آستانه لیگ بیستم هنوز پیش پرداختی به بازیکنان خود نداشته اند و قرارداد سال گذشته آنها تسویه نشده است. حالا شنیده می شود بازیکن های استقلال از این موضوع ناراحت هستند و محمود فکری سرمربی استقلال ناراحتی بازیکنان از این شرایط را به مدیران باشگاه انتقال داده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرور جباروف استقلال استقلال سرور جباروف نیکولای بودروف وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری صبح سه شنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری و آخرین وضعیت پروژه‌های آن، سفر به ایلام را دارای خیر و برکت و آورده دانست و گفت: اتمام پروژه‌های سفر و تحقق مصوبات در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

وی ضمن بیان اینکه سفر اول آیت الله رییسی به استان ایلام دارای ۱۴۵ مصوبه و ۳۰۱ پروژه و بیش از ۶ هزار میلیارد مصوب است، خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که دارای درصد پیشرفت بالایی هستند باید هر چه زودتر تکمیل شوند و این مهم یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران در استان و در نهاد ریاست جمهوری خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: مصوبات خوبی برای سفر دوم ریاست جمهوری پیش‌بینی و تنظیم شده اما مصوبات دور اول سفر باید عملیاتی و پروژه‌ها اجرایی شده و به بهره‌برداری برسند.

هژبری با بیان اینکه مدیران باید به جزئیات پروژه‌های مرتبط با سفر اشراف داشته باشند، تاکید کرد: مدیران پیگیر دریافت تخصیص، فعال شدن پروژه و اتمام آنها باشند و نسبت به رفع موانع تحقق مصوبات اقدام کنند.

در این جلسه آخرین وضعیت مصوبات و پروژه‌های امور عشایری، راه و شهرسازی، اداره زندان‌ها، ورزش و جوانان، بنیاد شهید، جهادکشاورزی، دانشگاه ایلام، دانشگاه پیام نور، آب منطقه‌ای، فنی و حرفه‌ای، راه داری، آبفا، دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد بررسی و تصمیمات لازم جهت پیشبرد این پروژه‌ها اتخاذ شد.

کد خبر 6086057

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)