Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری همسر مال باخته و اعتراف وی به سرقت 660 قطعه سکه طلا خبر داد و گفت: رویای مهاجرت به کشور کانادا انگیزه سرقت وی بوده است.

به گزارش ایران انلاین،سرهنگ کارآگاه "سید علی شریفی" اظهار داشت : دوم دی سال گذشته پرونده ای با موضوع سرقت 660 قطعه سکه طلا از منزلی واقع در شمال تهران در کلانتری 123 نیاوران تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارسال شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان در بدو شروع تحقیقات عازم محل وقوع جرم می شوند که با تحقیقات از شاکی مشخص می شود، وی 960 قطعه سکه تمام بهار آزادی را در آپارتمانی برای پدرش بوده نگهداری می کرده تا اینکه دوم آذر ماه متوجه می شود 660 قطعه از سکه ها در جای خود نمی باشند و گزارش سرقت آنها را به پلیس اعلام می کند .
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بیان داشت: با توجه به پایش صحنه سرقت و اینکه ساختمان دارای نگهبانی 24 ساعته بود کارآگاهان احتمال داخلی بودن سرقت را دادند که با دعوت از شاکی تحقیقات جامعی درخصوص تمامی افرادی که به منزل شاکی تردد داشته اند انجام شد .
سرهنگ شریفی گفت: حین رسیدگی به پرونده، نوشته ای به منزل پدر شاکی انداخته شد که محتوای نامه حکایت از رسیدن حق به حق دار را داشت و این موضوع نشان از وقوع صد درصدی سرقت توسط یکی از بستگان و آشنایان شاکی را داشت که کارآگاهان در راستای مشخص شدن زوایای پنهانی موضوع اقدامات جامعی را انجام می دهند .
وی در ادامه افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی، رد پای همسر شاکی در سرقت برای کارآگاهان محرز می شود که با جمع بندی سرنخ های به دست آمده با هماهنگی مقام قضائی، همسر شاکی به اسم لیلا به پلیس آگاهی دعوت و در بازجویی های پلیسی، متهم لب به سخن گشوده و به بزه انتسابی درخصوص سرقت سکه های همسرش در چندین مرحله از منزل اعتراف کرد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: لیلا در ادامه بازجویی اظهار داشت که رویای مهاجرت به کشور کانادا را در سر می پروراندم و برای تامین هزینه ها تصمیم به سرقت طلاها گرفتم و سکه ها را به صرافی ها و طلافروشی ها فروختم و از فروش آنها مبلغ 20 میلیارد ریال در حسابم دارم .
وی گفت: لیلا در خصوص نامه ای که به منزل پدر شوهرش فرستاده بود، توضیح داد: برای اینکه تحقیقات پلیس را منحرف کنم پس از سرقت، نامه ای را به شخصی که تبعه افغانستان بود دادم تا به منزل پدر شوهرم بیندازد و 4 میلیارد ریال از وجوه نقد فروش سکه ها در اختیار او می باشد .
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در پایان گفت : با مشخص شدن سارق و سرنوشت سکه های سرقتی پرونده متهم برای رسیدگی قضائی به شعبه 10 دادسرای ناحیه یک تهران ارسال و تلاش کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری متهم متواری تبعه افغانستان همچنان ادامه دارد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پایگاه یکم پلیس آگاهی سکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از درگیری مرگبار ساکنان یک ساختمان بر سر فشار آب خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی درباره جزئیات این پرونده گفت: در ساعت ۱۳:۳۰ روز بیستم فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از مرگ مشکوک مرد میانسالی بر روی تخت بخش اورژانس این بیمارستان خبر دادند که درپی آن تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی وارد سردخانه بیمارستان شدند و با جسد مردی حدوداً ۶۰ ساله مواجه شدند.

وی با بیان اینکه بررسی اولیه جسد حاکی از آن بود که این فرد احتمالاً به‌خاطر ضربه بر سر به قتل رسیده است، گفت: بررسی‌های اولیه نشان داد که متوفی ساعتی قبل با همسایه‌های ساختمانی که داخل آن زندگی می‌کرد درگیر شده است. پسر متوفی در جریان تحقیقات ابتدایی جنایی به کارآگاهان گفت که در طبقه دوم ساختمان زندگی می‌کنند و فشار آب خانه‌شان کم بوده است. در همین راستا هم بنا شده تا برای جبران فشار آب به صورت شریکی با همسایه‌ها یک پمب آب خریداری کنند. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اظهارات فرزند متوفی ادامه داد: بر سر همین موضوع اختلافاتی میان مقتول و همسایه ساکن در زیرزمین به وجود آمده بود. در روز حادثه به‌دلایلی اختلافی میان ساکنان این دو واحد بالا گرفت و در نهایت با دیگر ساکنان که چهار نفر بودند درگیر شدند و در جریان این نزاع مقتول از ناحیه سر هدف ضربه همسایه‌ها قرار گرفت و پس از احساس درد و انتقال به بیمارستان فوت شد.

ولیپور گودرزی ادامه داد: به‌دنبال دریافت این اطلاعات، کارآگاهان چهار مرد جوان را بازداشت کردند اما آنها در بازجویی‌های مقدماتی منکر وارد کردن ضربه‌ به سر متوفی در جریان این درگیری مرگبار شدند. پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و ساختمان موردنظر، کارآگاهان مأموریت یافتند با اقدامات فنی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی جسد مرد میانسال برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دزدی میلیاردی از برج لاکچری نیاوران توسط سه تبعه افغان
  • سرقت چندین میلیاردی از برج لاکچری نیاوران | خانه ۲ مهاجر کانادا غارت شد
  • سرقت میلیاردی از خانه ۲ مهاجر در برج‌های نیاوران
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان